یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

بغداد - ایرنا - «واثق الجابری»، مدیر مرکز رسانه‌های عراق گفت: آنچه که این روزها در اعتراض های سراسری آمریکا اتفاق می افتد نتیجه ماهیت سیاست‌های آمریکا بوده که بر رویکردهای نژادپرستانه در داخل و خارج این کشور پایه‌ریزی شده است.

تهران - ایرنا - رئیس هیات بسکتبال استان تهران با اشاره به اینکه هرگونه فعالیت ورزشی از طریق ستاد ملی کرونا مشخص می‌شود گفت: فعالیت فیزیکی بسکتبال استان تهران همچنان متوقف است.

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حفظ جلوه‌های زیبا و دیدنی این استان از دریای عمان تا تالاب بین‌المللی هامون همراهی جامعه و مردم با محیط زیست را دوچندان کرده است.

کرمانشاه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه توسعه گلخانه‌ها را یکی از برنامه‌های کشاورزی استان دانست و گفت: در سال 99 برای توسعه 100 هکتار گلخانه در استان برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

زنجان - ایرنا - فرماندار ماهنشان گفت: امنیت پایدار امروز جامعه را مدیون خون مطهر شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان، جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا هستیم.

تبریز - ایرنا - طرح ملی فاصله‌گذاری اجتماعی که از هشتم فروردین ماه امسال همزمان با سراسر کشور به طور رسمی در آذربایجان‌شرقی آغاز شد، به تدریج و با بازگشایی‌های اخیر، خیلی زود توسط مردم به دست فراموشی سپرده شد.

تهران - ایرنا - سفیر ایران در برازیلیا تاکید کرد: ایران و برزیل در مناطق خود تحت تاثیر صدمات انسانی و اقتصادی ناشی از کرونا قرار گرفته‌اند و در این شرایط افزایش همکاری بین دو کشور برای جبران خسارت‌های اقتصادی به طرفین ضروری است.

جیرفت - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از توزیع 120 تن برنج طرح تنظیم بازار در هفت شهرستان این منطقه خبر داد.

تهران - ایرنا - جدیدترین طرح جلد نشریه آلمانی اشپیگل به آتش‌افروزی رئیس‌جمهوری آمریکا به دنبال اعتراض‌های اخیر این کشور اشاره کرد و نوشت: شیطان آتش؛ رئیس‌جمهوری که کشورش را به آتش کشید.

تهران - ایرنا - رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: مباحث مربوط به معارف انقلاب اسلامی از مهر ماه وارد کتاب درسی دانش‌آموزان می‌شود.

قم - ایرنا - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: میزان مصرف آب در کشور از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 11 درصد افزایش‌یافته است.

تهران - ایرنا - مسوول برگزاری رقابت‌های لیگ فوتسال زنان گفت: پیش‌بینی ما این است که تا اواخر تیرماه رقابت‌های پلی‌آف فوتسال را برگزار کنیم اما باید منتظر مجوز وزارت ورزش و جوانان برای برپایی این مسابقات باشیم.

زنجان - ایرنا - مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: کشاورزان از فروش گندم به دلالان و واسطه‌ها خودداری کنند چرا که فعالیت افراد و مراکز متفرقه فاقد مجوز قانونی ممنوع بودن و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

سبزوار - ایرنا - اعضای تیم آزمایشگاه پلیمر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه حکیم سبزواری دستگاه شبیه ساز نور خورشید ساختند.

اردبیل - ایرنا - برداشت محصول گندم و جو از سطح 77 هزار هکتار از اراضی زراعی شهرستان گرمی مغان در شمال استان اردبیل آغاز شد.

تهران - ایرنا - سخنگوی گمرک ایران از افتتاح پل مرزی ایران و ترکمنستان خبر داد.