دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - رییس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه گفت: شهروندان هشدارها در زمینه شیوع مجدد ویروس کرونا را جدی گرفته و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

سمنان - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان سمنان تاکید کرد که باشگاه‌ها و اماکن ورزشی این شهرستان باید طبق نرخ تصویب شده قبلی به ارائه خدمات به مردم بپردازند.

تهران - ایرنا - نیکلاس مادورو تصریح کرد که ایران، روسیه، چین و کوبا دوستان واقعی ونزوئلا هستند.

ارومیه - ایرنا - محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و عیسی کلانتری معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست امروز (دوشنبه) از سد "کانی‌سیب" پیرانشهر که یکی از منابع آبی تامین‌کننده آب مورد نیاز احیای دریاچه ارومیه است، بازدید کردند.

اصفهان - ایرنا - سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نطنز گفت: متصرفان اراضی ملی منطقه حفاظت شده کرکس به هفت ماه حبس تعزیری و رفع تصرف اراضی محکوم شدند.

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 104 متخلف زیست محیطی در استان دستگیر شدند.

تهران - ایرنا - رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: طی مطالعات انجام شده در انگلستان، اثرات اقتصادی سوءتغذیه در بیمارستان‌ها حدود 20 میلیارد پوند تخمین زده شده که به دلیل عدم تشخیص به موقع سوءتغذیه است و این مبلغ پنج برابر بیشتر از مشکلات مربوط به عوارض ناشی از چاقی است.

ایلام - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: گازرسانی به 150 واحد صنعتی استان در سال جاری برنامه ریزی شده است.

تهران - ایرنا - شهربانو امانی چهره‌ای سیاسی و اجتماعی شناخته شده و از بانوان فعال کشور محسوب می‌شود که از 1358 خورشیدی تاکنون در مسوولیت‌ها و فعالیت‌های گوناگونی همچون نمایندگی مجلس شورای اسلامی، مشاور وزیر بازرگانی در امور زنان و خانواده، عضو شورای شهر تهران و... حضور داشته‌است.

شیراز - ایرنا - شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات، نهاده‌ها و تجهیزات آبیاری کشاورزی سه‌شنبه با حضور 79 شرکت در محل نمایشگاه‌های استان فارس در شیراز با مشارکت نمایندگان شرکت‌هایی از کشورهای اروپایی و آمریکا آغاز به کار می‌کند.

دزفول - ایرنا - سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با اشاره به افت شدید فشار آب روستای کهنک بخش چغامیش طی روزهای اخیر گفت: رفع فوری مشکل آب آشامیدنی این روستا در دستور کار قرار گرفته است.

تهران - ایرنا - وزارت کشور یمن حملات مکرر اریتره به جزیره حنیش الکبری را نقض حاکمیت این کشور توسط اریتره دانست و آن را به شدت محکوم کرد.

ایلام - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان ایلام گفت: مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان ابتدایی در مدارس شاهد این استان فردا سه‌شنبه 20 خردادماه به پایان خواهد رسید.

ارومیه - ایرنا - گردشگری مذهبی ظرفیتی کم نظیر در آذربایجان‌غربی است که با اندکی حمایت مادی و معنوی می‌تواند یکی از عوامل توسعه و افزایش درآمدهای ماندگار و مستمر این استان و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان شود که البته این امر طی سال‌های طولانی گذشته، مغفول مانده است.

تهران - ایرنا - مهاجم اروگوئه‌ای پاریس‌سن‌ژرمن که در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شود، اتلتیکومادرید را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.

گنبدکاووس - ایرنا - افزون بر یک دهه از اعلام تعرفه درجه سه گرمسیری گنبدکاووس و افزایش چند برابری مصرف برق مشترکان به سبب استفاده وسایل گرمایشی می‌گذرد اما هنوز مشکل ضعف ولتاژ این شهرستان حل نشده و همزمان با فصل گرما و افزایش دما، گنبدی‌ها به‌ویژه در مناطق روستایی با قطعی زیاد مواجه هستند.