دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

قزوین - ایرنا - مشاور اجرایی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: یک واحد درمانی متخلف در حوزه طب سنتی و فروشنده داروهای گیاهی غیرمجاز در قزوین پلمب شد.

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی امروز و فردا برای بیش از پنج استان کشور رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی کرد.

کرونا اگرچه گردشگری و اقتصاد کیش را تحت تاثیر قرارداده اما به گفته یک فعال حوزه گردشگری می‌توان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تبدیل کیش به دروازه ورود و خروج گردشگران حاشیه خلیج فارس به ایران، صنعت توریسم این جزیره را پررونق کرد.

کاشان - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل از آغاز اجرای طرح تله رسوب‌گیر در 400 هکتار از اراضی بیابانی این شهرستان خبر داد.

ارومیه - ایرنا - زمین‌لرزه‌ای به بزرگی چهار درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 9 و 59 دقیقه و 48 ثانیه صبح امروز، دوشنبه حوالی گردکشانه در استان آذربایجان غربی را لرزاند.

زاهدان - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زابل از ایمن سازی محور زابل - زاهدان از طریق اجرای شیار لرزاننده به منظور افزایش ایمنی تردد خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس پیشگیری گفت: بر اساس بررسی‌های انجام شده بین رفتار، منابع، تجهیزات، خروجی کار و تاثیر دیگران در ماموریت پلیس، بیش از 50 درصد رضایت مندی مردم و نارضایتی مردم در گرو رفتار پلیس است.

تهران - ایرنا - معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مهمترین اولویت در فرزندخواندگی، رعایت مصالح عالیه کودک است و خانواده او باید از همه جهات مناسب باشد.

گناوه - ایرنا - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری گناوه گفت: با صدور حکم مقام قضایی 28.5 هکتار اراضی ملی در محدوده 2 روستای بخش ریگ این شهرستان رفع تصرف شد.

ساری - ایرنا - فرمانده پلیس راه مازندران اعلام کرد که جاده هراز شب‌های دوشنبه و سه‌شنبه 19 و 20 خرداد ماه از ساعت 21 تا پنج بامداد روز بعد بر روی تردد خودروها بسته می‌شود.

بندرعباس - ایرنا - رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: 4 هزار مترمربع از اراضی ملی و دولتی به ارزش افزون بر 3 میلیارد ریال در جزیره قشم رفع تصرف شد.

همدان - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز کرونا خبر داد و گفت: شعرا و طنزپردازان کشور می‌توانند تا پایان خرداد ماه در این رویداد ملی شرکت کنند.

سنندج - ایرنا - معاون اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سقز با اشاره به اینکه خطر وقوع حریق در جنگل‌ها و مراتع این روزها افزایش یافته است، از کشاورزان خواست از آتش زدن بقایای مزارع خود پس از برداشت محصول خودداری کنند.

پکن - ایرنا - رهبر کره شمالی بر لزوم بهبود شرایط زندگی مردم کشورش تاکید کرد و خواستار «تدابیر جدی دولت» در مورد این موضوع و همچنین احداث خانه های بیشتر برای مردم شد.

تهران - ایرنا - طرح خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها در دولت دوازدهم، این امیدواری را ایجاد می‌کند که تدبیر دولت در خصوصی‌سازی این 2 باشگاه می‌تواند به الگویی برای سایر رشته‌ها تبدیل شود.

خرم‌آباد - ایرنا - رییس پلیس راه لرستان گفت: برخورد یک دستگاه کامیون ایسوزو با عابرین پیاده در روستای "سعادت‌آباد" شهرستان کوهدشت مادر و 2فرزندش را به کام مرگ کشاند.