دوشنبه 9 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: باتوجه به نامگذاری سال با شعار جهش تولید امسال با قطع زنجیره ی خام‌فروشی، یکهزار و 920 تن انواع گیاه دارویی استان فرآوری و بسته‌بندی می‌شود.

مهاباد - ایرنا - رییس اداره مخابرات تکاب گفت: عملیات ایجاد مسیر دوم فیبرنوری با هدف برقراری ارتباطات پایدار و رفع دائمی قطعی‌های مخابراتی این شهرستان از محور سه‌راهی "ایران‌خواه" اجرا می‌شود.

ارومیه - ایرنا - محمدباقر نوبخت، معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه و عیسی کلانتری معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست امروز دوشنبه برای بازدید از طرح‌های احیایی و دریاچه ارومیه وارد آذربایجان‌غربی شدند.

تهران - ایرنا - پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور علاوه بر کاهش قیمت نفت و صادرات منجر به بیکاری تعداد زیادی از شاغلان غیررسمی نظیر کارگران، کارخانه ها، شرکت های خصوصی، مشاغل خرد نظیر دستفروشان و کارگران روزمزد در شهرستان ملارد همچون دیگر شهرها و شهرستان ها شده است.

تهران - ایرنا - سردبیر روزنامه سازندگی گفت: در سطح تحلیل اساس اصلاح‌طلبی همین گفت‌وگو با حاکمیت و نمایندگی کردن مطالبات جامعه و پیشبردن آنها در این گفت‌وگو است. کاری که قرار است با روش‌های مسالمت‌آمیز و در طول زمان انجام شود.

قزوین - ایرنا - معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: کرونا به مطبوعات و پایگاه‌های خبری این استان چهار میلیارد و 610 میلیون ریال خسارت وارد کرد.

یزد - ایرنا - جانشین رییس ستاد استانی مقابله با کرونا در استان یزد، بازگشت سخت گیری‌ها در رابطه با بیماری کرونا با توجه به افزایش خفیف آمار مبتلایان و بستری‌ها در استان را دور از انتظار ندانست.

تهران - ایرنا - روز گذشته دوران مدیریت من در ایرنا به پایان رسید و به لطف الهی توفیق یافتم در فضایی سرشار از دوستی و صمیمیت علم رفیع ایرنا را به دوست و برادر عزیزی بسپارم که این راه پرافتخار و البته نسبتا دشوار را ادامه دهد. از خدای متعال برای آقای نوروزپور، مدیر عامل جدید ایرنا آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون دارم و امیدوارم با بهره‌گیری از دانش و تجربه ذی‌قیمت خود در عرصه رسانه روزهای...

شهرری - ایرنا - رییس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی در هفته اخیر تعداد چهار واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمب شد.

خمین - ایرنا - مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در خمین گفت: ایجاد 482 فرصت شغلی از سوی این نهاد در قالب طرح سحاب مناطق روستایی این شهرستان امسال تکلیف شده و اقدامات گسترده‌ای برای تحقق این برنامه آغاز شده است.

کرج - ایرنا - رییس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان پست های اداره برق با 30 فقره سرقت در شهرستان کرج خبرداد.

شهرکرد - ایرنا - روز جهانی محیط زیست، فرصتی برای تفکر و رفتار مسئولانه انسان برای حفظ و بهبود طبیعتی است که حیات بشر ریشه در سلامت آن دارد.

همدان - ایرنا - فرماندار اسدآباد با اشاره به تغییر وضعیت این شهرستان از سفید به زرد گفت: کاهش حساسیت مردم به بیماری کرونا دوباره این منطقه را در معرض خطر قرار داده و محدودیت‌هایی برای حفظ جان مردم از سرگرفته می‌شود.

تهران - ایرنا - پس از گذشت سه سال از بحران فراگیر میان کشورهای عربی خلیج فارس که با محاصره قطر به وسیله عربستان و متحدانش کلید خورد، اکنون نشانه‌هایی از تمایل طرفین برای حل و فصل تنش‌ها به چشم می‌خورد.

تهران - ایرنا - قیمت نفت در اولین روزکاری بعد از نشست اوپک و اوپک پلاس، با رشدی حدود 2 درصدی قیمت همراه شد تا نفت آمریکا نیز مانند نفت برنت به بالای 40 دلار در هر بشکه برود.

تهران - ایرنا - وزارت صنعت، معدن و تجارت و قرارگاه خاتم‌الانبیاء در 10 رشته اولویت‌دار در حوزه داخلی‌سازی، سرمایه گذاری در صنایع های‌تک و راه‌اندازی معادن غیرفعال همکاری می‌کنند. همکاری که پایه و اساس آن کاهش ارزبری و استفاده از فناوری‌های نو خواهد بود.