پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاره آرژانتینی مذاکرات خوبی با سران باشگاه یوونتوس برای تمدید قرارداد با قهرمانی فوتبال ایتالیا داشته است.

تهران - ایرنا - در راستای برنامه از قبل اعلام شده مرکز ماهر جهت رصد بانک‌های اطلاعاتی، نخستین گزارش این رصدها شامل 36 پایگاه داده Elasticsearch فاقد احراز هویت شناسایی شده و مشخصات و اطلاعات آنها تحلیل شده است.

تهران - ایرنا - برج آزادی به مناسبت روز جهانی اتیسم در شامگاه پنجشنبه 14 فروردین آبی شد.

نیویورک - ایرنا - معاون اول باراک اوباما به 40 عضو کنگره آمریکا پیوست و خواستار کاهش تحریم‌ها علیه ایران در بحبوحه شیوع ویروس کرونا شد.

بغداد - ایرنا - فرماندهی عملیات بغداد پنجشنبه شب از دستگیری 8 هزار و 845 متخلف ممنوعیت رفت و آمد ناشی از انتشار ویروس کرونا در پایتخت عراق خبر داد.

کیش - ایرنا - رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اقدامات انجام شده در مقابله با ویروس کرونا در کیش را غیر قابل مقایسه با سایر نقاط کشور ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که این جزیره نخستین مکان از نظر کنترل و مهار این بیماری باشد.

تهران - ایرنا - سایت رسمی فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ المپیکی ورزشکاران در ماه آوریل را اعلام کرد.

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل بهزیستی لرستان گفت: یکهزار و 708 تماس تلفنی شهروندان در خصوص سوالات مربوط به کرونا برقرار و پاسخ داده شد.

قم - ایرنا - فرماندار قم با بیان اینکه تجهیزات بهداشتی نانوایی استان تامین شود، گفت: عملکرد اتحادیه نانوایی‌های استان در توزیع و تامین ماسک ضعیف است و درصورتی‌که این اتحادیه توانایی لازم را نداشته باشد باید از ظرفیت داروخانه‌های استان بهره ببریم.

تهران - ایرنا - جدول زمانی پخش برنامه‌های درسی دانش آموزان ابتدایی و متوسطه در روز جمعه پانزدهم فروردین ماه 99 از طریق شبکه‌های آموزش و چهار اعلام شد.

مراغه - ایرنا - معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: از ابتدای اسفند سال گذشته تاکنون و با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا، 2600 بازرسی از واحدهای عرضه مواد غذایی شهرستان توسط بهداشت محیط انجام شده است.

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: یکهزار و 417 لیتر الکل اتانول در شهرستان کارون کشف شد.

تهران - ایرنا - مدیر مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در آمریکا به شهروندان این کشور پیرامون بازگشت ویروس کرونا در پایان سال جاری میلادی هشدار داد.

وقتی که واقعیت شما را خسته میکند، هیچچیز بهتر از پناه بردن به یک جهان دیگر حالتان را سر کیف نمی - آورد. غرق شدن در دنیایی که متعلق به انسانها نیست اما اجازهی ورود به آن تنها دست خودتان است. پس اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که برای ورود به جایی منتظر اجازهی دیگران نمیمانند، بیایید با دکتر از واقعیت فرار کنیم.

بیرجند - ایرنا - سخنگوی ستاد مدیریت کرونا استان خراسان جنوبی از کاهش 84 درصدی میزان ترددها در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: این کاهش 84 درصدی در مقایسه با آمار ترددها در مدت مشابه سال گذشته اتفاق افتاده است.

سومین وب کنفرانس گروه کاری ویژه کووید19 اتحادیه بین‌المللی راه‌آهن ها (UIC) با حضور نمایندگان راه‌آهن‌های عضو گروه کاری ویژه از جمله جمهوری اسلامی ایران، فرانسه، ژاپن، چین، کره جنوبی، روسیه، انگلستان، کانادا، آمریکا، جامعه راه آهنهای اروپا (CER) و... بمنظور ارائه راهکارها و اقدامات کشورهای عضو برای مقابله با ویروس کرونا و تبادل تجربیات کشورها برگزار شد.