پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

ایرنا - شیراز - توانایی‌ها و ظرفیت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در مهار بحران کرونا روز یکشنبه 25 اسفندماه جاری در رزمایشی به میزبانی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شهید رستمی شیراز به نمایش درآمد.

یزد - ایرنا - ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد روز یکشنبه در اطلاعیه شماره 57 خود خواستار مراجعه مردم به سامانه خودمراقبتی و ثبت مشخصات با هدف پیشگیری از این بیماری در استان شد.

تهران - ایرنا - مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران گفت: توزیع سیب و پرتقال ویژه شب عید در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های عرضه میوه در تهران آغاز شده است.

اراک - ایرنا - رییس شورای کارگری شرکت هپکو اراک گفت: فعالیت تولید در این واحد صنعتی با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا تا پایان اسفندماه جاری متوقف شد.

کرمانشاه - ایرنا - استاد علوم سیاسی و روابط بین‌الملل دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: همه باید با تمام وجود و با تعلیق روند عادی زندگی اعم از سفر، کار، آموزش، دید و بازدیدها، آیین‌ها، تجمعات و دورهمی‌ها قاطعانه و مصمم با بحران مبارزه کنند.

تهران - ایرنا - معاون سیاسی وزیر کشور با اعلام اینکه دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 21 شهریور برگزار می‌شود، گفت: برگزاری میان‌دوره ای حوزه های انتخابیه تهران و آستانه اشرفیه در این تاریخ امکان پذیر نیست.

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: با توجه به اختیارات موجود اجاره بهای واحدهای صنفی موقوفات که زیرنظر مجموعه این نمایندگی و دفتر امام جمعه زاهدان است برای ماه‌های اسفند و فروردین بخشیده شد.

تهران - ایرنا - رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از افتتاح خط تولید ماسک‌های ویژه بهداشتی در کارگاه خیاطی مرکز «مهر سروش» خبر داد و گفت: پلیس دوشادوش مردم برای حفظ و تامین سلامت جامعه تلاش می کند.

مشهد - ایرنا - محمود روحانی رییس انجمن کوراش خراسان رضوی و رییس اسبق هیات جودوی استان بر اثر بیماری دارفانی را وداع گفت.

مراغه - ایرنا - معاونت هماهنگ کننده مرکز آموزش پادگان 03 شهید برخورداری عجب‌شیر گفت: روزانه یک هزار عدد ماسک از سوی زنان پایور این پادگان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

تهران - ایرنا - در روزهای اپیدمی کرونا چه بسیار خانواده‌هایی که داغدار عزیزان خود هستند، عزیزانی که به یکباره پرکشیدند و آنها را در آستانه سال نو عزادار کردند. در چنین شرایطی که به حکم وظیفه انسانی برای همدردی نمی توان در کنار این افراد بود، بهترین کار برقراری ارتباط تصویری و ارسال پیام‌هایی از دل برآمده است تا بتواند مرهمی بر دل‌های خسته باشد.

خرم‌آباد - ایرنا - سید موسی خادمی استاندار لرستان به همراه تعدادی از مدیران استان از خط تولید مواد ضد عفونی کننده در خرم آباد بازدید کرد. عکس: محمد یاراحمدی

خرم آباد - ایرنا - مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: با فعالیت سامانه بارشی اخیر 23.9 میلی‌متر باران در این استان ثبت شد.

شهرری - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری گفت: 35 هزار ماسک پارچه ای از محل درآمد موقوفات و مرکز افق این شهرستان، تولید و در بین مردم منطقه توزیع می‌شود.

تهران - ایرنا - با اختصاص بخشی از یارانه کتاب به حمایت از سامانه «پست کتاب» هزینه ارسال کتاب از طریق پست تا پایان فروردین 1399 با حدود50 درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

گرگان - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که این نهاد نظامی با توجه به دستور فرمانده معظم کل قوا آماده استفاده از همه توان خود برای مقابله با ویروس کرونا در کشور است.