شنبه 1 اردیبهشت 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - به گفته رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک طی 24ساعت گذشته دو واحد مرغداری در شهربابک دچار آتش سوزی شده و بر اثر ان 24هزار قطعه جوجه گوشتی تلف شد.

تهران - ایرنا - «امیرحسین حسینی» و «مجتبی گلیج» به فینال کشتی آزاد قهرمانی آسیا در اوزان 70 و 97 کیلوگرم راه یافتند.

تهران - ایرنا - سازمان بورس و اوراق بهادار پس از انتشار خبر مربوط به اقدام ضدایرانی گروه ویژه اقدام مالی، به سهامداران هشدار داد تا به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

شیراز - ایرنا - مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با بیان این که موج جدید ملخ‌های صحرایی با تراکم 10 برابر سال قبل وارد کشور و استان فارس شده است، گفت: عملیات مقابله با این آفت محصولات کشاورزی از طریق سمپاشی با پهپاد و نیز سم‌پاشی زمینی در جنوب استان آغاز شد.

تهران - ایرنا - مهاجم ایرلندی پرسپولیس امروز هم به ایران نیامد تا غیبت او در بازی برابر سپاهان قطعی شود. همچنین سرمربی سرخپوشان این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار داد تا کمیته انضباطی تصمیم لازم را در مورد این بازیکن اتخاذ کند.

کرمان - ایرنا - مدیر دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره برخی اظهار نظرها در مورد افزایش قیمت و کمیاب شدن برخی داروها گفت: گشت مشترک بازرسی از داروخانه‌های این استان متشکل از غذا و دارو، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تشکیل شده است.

تهران - ایرنا - خانه در رکود رشد قیمت را تجربه می‌کند و افزایش قیمت مسکن نه به دلیل افزایش قیمت تمام شده و یا رشد تقاضا، بلکه این نوسان ریشه در بازارهای موازی مثل طلا، ارز و بورس است که تاثیر منفی خود را روی قیمت مسکن می‌گذارد.

زاهدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک از حضور گسترده و باشکوه آحاد مردم شیعه و سنی در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کردند.

اردبیل - ایرنا - رییس حوزه انتخابیه پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان از حضور 64 درصدی واجدان شرایط رای در انتخابات مجلس یازدهم در این سه شهرستان مرزی خبر داد.

تهران - ایرنا - دلار در صرافی‌های بانکی، امروز (شنبه) با رشد 330 تومانی قیمت نسبت به روز معاملاتی گذشته به قیمت 14 هزار و 530 تومان فروخته شد. قیمت‌ها در بازار آزاد نیز حدود 300 تومان بالاتر است.

زنجان - ایرنا - زنجان در حوزه سواد آموزی گام‌های موثری بردشته است و جزء استان‌های پیشرو در ریشه کنی بیسوادی است.

کرمان - ایرنا - به همت محققان پارک علم و فناوری کرمان و ابتکار جوان نخبه کرمانی در راستای بهینه سازی انتقال مواد، دستگاه انتقال مواد نیوماتیکی ساخته شد.

تهران - ایرنا - تهران - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تایید احتمال ابتلای شهردار منطقه 13 به ویروس کرونا اعلام‌کرد که به منظور رفع نگرانی ها و اخذ تصمیمات لازم، هیأت رییسه شورای شهر بطور فوق العاده در باره نحوه مواجهه با این ویروس مهلک در پایتخت از دقایقی پیش تشکیل جلسه داده است.

اندیمشک - ایرنا - بر اساس نتایج قطعی اعلام شده در حوزه انتخابیه شهرستان اندیمشک، فریدون حسنوند موفق به کسب بیشترین آرا در این حوزه شده است.

تهران - ایرنا - نخستین دوره آموزش پرستار با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و انجمن دیابت ایران از سال آینده برگزار می شود.

زنجان - ایرنا - بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، حسن شجاعی علی آبادی در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، بیشترین میزان آرای شرکت کنندگان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را کسب کرد.