سه‌شنبه 28 فروردین 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اکتشاف ذخایر معدنی در وسعت 650 هزار کیلومتر مربع از مساحت کشور توسط ایمیدرو از ابتدای دولت یازدهم کلید خورد و تنها عملکرد دولت در دو سال گذشته 400 هزار کیلومتر مربع بوده است.

کرج - ایرنا - همزمان با هفته گرامیداشت دولت، دکتر رضا اردکانیان وزیر نیرو روز سه شنبه 208 پروژه برق رسانی استان البرز را افتتاح کرد.

تهران - ایرنا - محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز سه‌شنبه در دیدار با دومنیک راب وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد: صلح با طرف اسرائیلی، از طریق عادی‌سازی روابط میان تل‌آویو و کشورهای عربی هرگز محقق نخواهد شد.

مهاباد - ایرنا - 10 طرح عمرانی و کشاورزی با بیش از 96 میلیارد ریال هزینه با حضور معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان‌غربی امروز، سه‌شنبه به مناسبت هفته دولت در اشنویه به بهره‌برداری رسید و عملیات احداث سه طرح عمرانی نیز آغاز شد.

تهران - ایرنا - مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در گزارشی از روند ارائه خدمات درمانی تامین اجتماعی به بیمه شدگان گفت: وسعت فعالیت‌های درمانی این نهاد عمومی به اندازه‌ای است که تا پایان مرداد ماه جاری، 39 هزار و 673 مورد بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی ملکی این سازمان بستری شده‌اند.

تهران - ایرنا - وزارت کشور در رشد و ارتقای زنان کشورمان در رده‌های ارشد مدیریتی از جمله دستگاه‌های پیشرو بوده است در این دوره برای نخستین بار یکصد معاون مدیرکل، 70 مدیرکل، 55 بخشدار، 65 معاون فرماندار، 3 فرماندار و 16 معاون استاندار زن انتصاب کرد و این زنان از مدیریت میانی به مدیریت عالی وارد شدند.

سنندج - ایرنا - عضو کمیسیون آب، منابع طبیعی و کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار مدیریت منابع آبی ضروری است و در کمیسیون آب و کشاورزی به عنوان یک ضرورت بدنبال تشکیل وزارت منابع طبیعی و محیط زیست هستیم.

کرج - ایرنا - مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در کشور تولید بذر استاندارد گیاهان دارویی نداریم، گفت: مقرر شد برای نخستین بار در کشور مراکز تولید بذر استاندارد گیاهان دارویی راه اندازی شود.

نوشهر - ایرنا - همزمان با سومین روز از هفته دولت 2 واحد صنعتی و کشاورزی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران و جمعی از مسئولان شهرستانی در تنکابن افتتاح شد.

قم - ایرنا - استاندار قم تدوین راهبرد توسعه نواحی صنعتی استان را موردتوجه قرار داد و گفت: در کنار اولویت توسعه گردشگری در مناطق باید توسعه نواحی صنعتی نیز در راستای اشتغال‌زایی جوانان در دستور کار قرار گیرد.

ایلام - ایرنا - معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری صبح روز سه‌شنبه چهارم شهریورماه با استقبال قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام وارد این استان شد. سورنا ستاری در سومین روز از هفته دولت به منظور شرکت در آیین رونمایی متمرکز از طرح‌های هفته دولت استان ایلام به این استان سفر کرده است. وی همچنین در این سفر از پروژه عمرانی مجتمع پارک علم و فناوری ایلام و نمایشگاه محصولات فناورانه، مرکز نوآوری...

کرمانشاه - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه بااشاره به شیوع بیماری کرونا، از مردم استان خواست نذورات ماه محرم خود را برای توزیع بین نیازمندان به آشپزخانه‌های اطعام حسینی این نهاد که تمام موازین بهداشتی ویژه کرونا در آنها رعایت می‌شود، تحویل دهند.

مسکو - ایرنا - سخنگوی رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد که دلیلی برای آغاز تحقیقات جنایی درباره وضعیت الکسی ناوالنی (رهبر مخالفان دولت روسیه) وجود ندارد که در زمان حاضر در بیمارستانی در برلین بستری است.

نوشهر - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت که تلاش براین است تا پایان امسال تمامی واحدهای تولیدی راکد استان به چرخه تولید بازگردند.

قزوین - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان قزوین روز سه شنبه با کسب حداکثر آرا به مدت چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان، مجموع تخلف های منجر به صدور رای شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان این استان در 4 ماهه امسال را 233 پرونده تخلف اعلام کرد.