پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

اجتماعی خبرگزاری ایسنا

بارش شدید باران از عصر روز گذشته (دوشنبه) در مناطقی از سنگاپور منجر به جاری شدن سیل و قطع درختان شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت نسبت به انتقال ویروس کرونا در فضاهای سربسته و فاقد تهویه مناسب هشدار داد.

در پی وقوع زلزله‌ای به بزرگی 4.1 ریشتری در منطقه تنگ‌ارم دشتستان معاون میراث فرهنگی بوشهر از عدم آسیب به آثار تاریخی خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی 8932 بیمار جدید کووید -19 در کشور طی 24 ساعت گذشته خبر داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تدوام آلودگی هوا و غبارمحلی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور، از بارش برف و باران در نقاط مختلف و همچنین از روز جمعه -16آبان کاهش نسبی دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر درس گرفتن از منش و روش پیامبر (ص)، گفت: مهربانی و مهرورزی پیامبر اسلام باید سرلوحه امور مسلمانان قرار گیرد و با الگوگیری از وجود مبارک پیامبر از رفتارهای نابخردانه در جامعه پرهیز کنیم.

گروهی از کارشناسان سازمان ملل متحد هشدار دادند که در صورت عدم تغییر رویکرد بشر در برابر طبیعت، شیوع بیماری‌های همه‌گیر مانند کووید 19 گسترش می‌یابد و جان انسان‌های بیشتری را خواهد گرفت.

طرح ویژه جمع آوری و ساماندهی افراد کارتن خواب در محدوده منطقه 19 آغاز شد.

زندانیان هم بخشی از شهروندان تهرانی هستند که ارائه برخی خدمات ورزشی به آنها می تواند آثار مثبت روحی، فرهنگی و سلامتی بسیاری به دنبال داشته باشد. این موضوع در نشست مشترک مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران و مدیر ندامتگاه تهران بزرگ مطرح و مقرر شد گام هایی در جهت کمک به ورزش زندانیان برداشته شود.

تیم‌های امداد و نجات در ازمیر پس از حدود سه روز یک دختربچه سه ساله را از زیر آوار نجات دادند.

شهردار تهران گفت: در شرایط کرونایی دولت یک ریال از تعهدات خود به شهرداری تهران را عملی نکرد با این حال شهرداری تلاش کرد باری روی دوش مردم نباشد و بدون کمک دولت و با وجود تنگاهای مالی توسعه حمل و نقل عمومی را در دستور کار قرار داد.

در هلند یک مجسمه نهنگ مانع از وقوع سانحه ریلی و سقوط چند واگن قطار از ارتفاع شد.

یکصد دستگاه اتوبوس و مینی بوسی که در کارخانه های داخلی ساخته شدند به ناوگان حمل و نقل شهری اضافه شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع دو حادثه تخریب ساختمان و ریزش آوار در بامداد امروز خبر داد.

ما نون نداریم بخوریم، ماسک بهمون می دین؟ مگه کرونا واقعیه؟ این کارها تاثیری هم داره؟ و... این سوالات و بسیاری سوال دیگر همگی در مواجهه مردم با طرح توزیع ماسک از سوی هلال‌احمر در محله هرندی تهران شنیده می شد...