پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

ورزشی خبرگزاری ایسنا

ورزشی خبرگزاری ایسنا

مهدی مهدوی‌کیا در واکنش به اختلاف اسکوچیچ و طارمی گفت: در همه جای دنیا این تنش ها هست. باید مدیریت شود و آرامش تیم ملی بهم نخورد. تیم باید با آرامش کار کند و همه دست به دست هم دهند که با خیال راحت به جام جهانی صعود کند.

مالک باشگاه تراکتور در تمرین تراکتور حضور پیدا کرد.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از مجلس شورای اسلامی درخواست کرد لایحه دولت برای اصلاح اساسنامه فدراسیون‌ها به خصوص این فدراسیون را تصویب کند.

سازمان لیگ فوتبال محل برگزاری 2 دیدار لیگ برتر را تعیین کرد و زمان برگزاری یک دیدار را تغییر داد.

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید آبی‌پوشان پایتخت هنوز به هماهنگی کاملی نرسیده‌اند.

باشگاه مس رفسنجان ایرادات کلی ورزشگاه زینعلی سرچشمه را رفع کرد.

به دنبال پیگیری‌های فدراسیون نجات غریق و غواصی، ابلاغ رسمی وزارت ورزش و دستور معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای به تمام استان‌ها، انعقاد قرارداد با منجیان غریق و بیمه آنها توسط باشگاه‌ها، اماکن آبی و استخرهای شنا بر اساس قانون کار الزامی شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات سرمربی آرژانتینی سابق خود را تامین کرده است.

مهاجم فصل گذشته گل‌گهر به دیگر تیم استان کرمان پیوست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در نشست خبری گفت: استان تهران نباید همانند سایر استانها دیده شود، مسوولان ورزش کشور باید زاویه دید خود را از نظر اختصاص اعتبارات به استان تهران تغییر دهند.

در روز نخست مسابقات جام جهانی مسافت کوتاه دوحه قطر پنج نماینده شنای ایران به فینال راه یافتند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان ایران می‌گوید ملی‌پوشان به آمادگی خوبی برای حضور در قهرمانی دسته دوم آسیا رسیده‌اند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: اقدامات اجرایی‌مان را برای آوردن کمک داور ویدیویی شروع کرده‌ایم و با بعضی باشگاه‌ها هم همراه شده‌ایم اما از فدراسیون می‌خواهیم انجام این مساله تسریع شود.

تیم ملی ایران همچنان در رتبه بیست و دوم جهان و اول آسیا قرار دارد.

نایب رئیس زنان فدراسیون بسکتبال می‌گویند کار ایران در رقابت‌های قهرمانی دسته دوم آسیا سخت است و رقبای قدرتمندی دارند.

مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز نوجوانان و جوانان دختر، با حضور 9 تیم در استادیوم 6000 هزار نفری شهید سلیمانی همدان، درحال برگزاری است. در این دوره از مسابقات تیم‌های مارال چوب همدان، هیئت بوشهر، هیئت مازندران، بیمه خاور میانه البرز، هیئت شهریار، آرد گل گلستان، آکادمی شعاری، توابع تهران و بیمه خاور میانه داراب، حضور دارند. مسابقات تا 30 مهرماه در شهرستان همدان ادامه دارد.