پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

این استقلالی راه گلزنی به سپاهان را خوب می‌داند

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
این استقلالی راه گلزنی به سپاهان را خوب می‌داند

پیمان بابایی تاکنون چهار مرتبه دروازه سپاهان را باز کرده و آبی ها امیدوار به تکرار این موفقیت او هستند.

به گزارش "ورزش سه"، بی سر و صداترین خرید استقلال در بازار تابستانی را می توان به پیمان بابایی لقب داد. بازیکنی که در آستانه تمدید قرارداد با تراکتور بود اما به یکباره سر از باشگاه استقلال در آورد و با عقد قراردادی، به جمع شاگردان ساپینتو اضافه شد.

با پیوستن بابایی به استقلال، ترافیک در خط حمله آبی پوشان افزایش یافته و عناصر تهاجمی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم، کار سختی را در پیش دارند. با این وجود، به نظر می رسد حداقل در هفته نخست پیمان بابایی یکی از افراد حاضر در ترکیب اصلی آبی ها باشد.

این بازیکن سابقه چهار بار باز کردن دروازه سپاهان را در کارنامه دارد. در لیگ بیستم و زمانیکه این بازیکن پیراهن تیم ماشین سازی را بر تن داشت، بابایی توانست در تبریز برابر این تیم هت تریک کرده و در جریان تساوی پر گل 3 - 3 برابر زردپوشان اصفهانی، هر سه گل تیمش را به ثمر برساند.

البته هر چند که هر سه گل بابایی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیدند اما او توانست سه بار پیام نیازمند را مغلوب هنر پنالتی زنی خود کرده و دروازه او را باز کند.

بابایی فصل قبل و زمان حضور در تراکتور نیز در جریان تساوی یک - یک برابر سپاهان، تک گل تیمش را به ثمر رساند تا نشان دهد راه گلزنی به تیم اصفهانی را خوب می داند.

وینگر تبریزی استقلال حالا امید زیادی دارد تا از همان هفته نخست درخشش با لباس تیم جدیدش را مقابل سپاهان آغاز کند و هواداران نیز به گلزنی او در این بازی مهم امیدوارند.