جمعه 10 فروردین 1403

این سه علامت خبر از مرگ قریب الوقوع می دهد!

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
این سه علامت خبر از مرگ قریب الوقوع می دهد!

یک پزشک متخصص علائمی را فاش کرده که ادعا می‌کند می‌تواند ماه ها قبل از مرگ عزیزانمان آن را پیش بینی کند.

این علائم نشان می دهد مرگ قریب الوقوع است! این مطلب را بخوانید. یک پزشک متخصص علائمی را فاش کرده که ادعا می‌کند می‌تواند ماه ها قبل از مرگ عزیزانمان آن را پیش بینی کند.

به گزارش عرشه آنلاین: دکتر کرول دسارکیسیان فهرستی از شاخص های احتمالی ارائه کرده که نشان می‌دهد یک فرد دچار بیماری کُشنده چقدر به مرگ نزدیک است. علائم ساده‌ای نظیر خوابیدن یا چرت زدن بیشتر. سایر علائم هشداردهنده اولیه شامل کمتر خوردن یا نوشیدن و کمتر صحبت کردن است. در موارد غم‌انگیز کودکانِ رو به موت، این وضعیت برعکس می‌شود، یعنی با بدتر شدن وضعیت، کودکان پرحرف‌تر می‌شوند.

بیماران همچنین ممکن است درد بیشتر و یا تغییراتی در فشار خون، ضربان قلب و تنفس را تجربه کنند. از دیگر علائم نیز می‌توان به تغییر رنگ در نواحی خاصی از پوست در اطراف زانو، دست ها و پاها اشاره کرد. کاهش دما و مشکل در تنفس نیز از دیگر نشانه‌ها هستند. اما صرف نظر از علائم، متخصصان مراقبت های تسکینی معتقدند حضور در کنار عزیزانی که مرگشان قریب الوقوع است بسیار مهم و کمک کننده است. بسیاری از بیماران با حضور خانواده یا دوستان خود تسلی می‌یابند، حتی اگر قادر به بیان آن نباشند.

ماری کوری در جایی توصیه می‌کند: «ممکن است وقتی با آنها حرف می‌زنید یا لمسشان می‌کنید پاسخی ندهند. اما حتی اگر کسی به شما واکنش نشان نداد، باز هم می‌تواند شما را حس کند، صدایتان را بشنود و از حضور شما در کنار خود احساس آرامش کند.»

همچنین مهم است که برای خداحافظی با کسانی که دوستشان دارید کاری را که فکر می‌کنید برایتان مناسب است انجام دهید. برخی افراد سریع‌تر از آنچه انتظار می‌رود حالشان بد می‌شود. بنابراین اگر چیزی هست که می‌خواهید به اعضای خانواده یا دوستانتان بگویید مهم است که این کار را بکنید. ممکن است از خانواده یا دوستان بخواهید برای خداحافظی با عزیزانتان بیایند و یا بخواهید ترتیب یک ملاقات با فردی مذهبی را بدهید تا برای کسی که در حال از دست دادنش هستید دعا کند.

اگرچه همه دوست ندارند این کار را بکنند و این هیچ اشکالی ندارد. برخی ممکن است برای رسیدن به آرامش در میان کسانی که به ملاقات می‌آیند به زمان بیشتری نیاز داشته باشند و بعضی دیگر ترجیح دهند اطرافشان شلوغ باشد. این بستگی به خودتان دارد.

منبع: روزیاتو

هم اکنون دیگران می خوانند 28 مرداد 1401 - 12:41
این سه علامت خبر از مرگ قریب الوقوع می دهد! 2