پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بازدید از موزه ملی علوم و فناوری فردا رایگان است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بازدید از موزه ملی علوم و فناوری فردا رایگان است

تهران - ایرنا - همزمان با آیین روز جهانی موزه‌ها، چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه، موزه ملی علوم و فناوری ایران به صورت رایگان از ساعت 9 تا 16 پذیرای علاقمندان و مخاطبان است.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از موزه ملی علوم و فناوری ایران، 18 می، مصادف با 28 اردیبهشت ماه از سوی ایکوم جهانی (شورای بین المللی موزه ها) «روز جهانی موزه» نامگذاری شده است.

شعار جهانی سال 2022 این روز، با عنوان «قدرت موزه‌ها» با سه محور قدرت نوآوری در دیجیتالی شدن، قدرت پایداری و قدرت جامعه سازی از طریق آموزش، از سوی این نهاد بین‌المللی تعیین شده است و موزه‌ها در همین راستا برنامه‌های متعددی را اجرا می‌کنند. به همین مناسبت، موزه ملی علوم و فناوری روز چهارشنبه 28 اردیبهشت به صورت رایگان از مخاطبان خود پذیرایی خواهد کرد.

موزه ملی علوم و فناوری که از سوی ایکوم ایران طی پنج سال متوالی به عنوان موزه برتر کشور برگزیده شده است در حال حاضر 6 گالری فعال شامل «کهن بوم و بر»، «ابزارهای نجوم قدیم»، «ابزارهای جراحی قدیم»، «مورس تا موبایل»، «دنیای حرکت» و «نورشناسی» دارد و علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبگاه رسمی موزه www.inmost.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها