پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بازدید سرزده وزیر صمت از سازمان حمایت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
بازدید سرزده وزیر صمت از سازمان حمایت

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی‌امین ضمن بازدید از اقدام اجرایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و بررسی و تبادل اطلاعات قیمت سامانه تجارت و سامانه 124، بر اهمیت بررسی دقیق قیمت برای حمایت از مصرف‌کنندگان و نظارت دقیق با استفاده از داده‌های درست آن تاکید کرد. وی در این بازدید، سازمان حمایت را از ساختار‌های مهم حاکمیتی در مدیریت بازار برشمرد و بیان کرد: باید...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید رضا فاطمی‌امین ضمن بازدید از اقدام اجرایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و بررسی و تبادل اطلاعات قیمت سامانه تجارت و سامانه 124، بر اهمیت بررسی دقیق قیمت برای حمایت از مصرف‌کنندگان و نظارت دقیق با استفاده از داده‌های درست آن تاکید کرد.

وی در این بازدید، سازمان حمایت را از ساختار‌های مهم حاکمیتی در مدیریت بازار برشمرد و بیان کرد: باید برای مصرف‌کنندگان امکان تشخیص قیمت و آگاهی از آن فراهم باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان، نظارت مؤثر را نظارت هوشمند با استفاده از ابزار مناسب دانست و بررسی دقیق، حضور مؤثر و فراهم‌سازی امکان بهره‌گیری از توان مردمی و ارائه اطلاعات برای افزایش آگاهی مصرف‌کنندگان خواستار شد.