پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بازگشت دوباره؛ از پرتاب اوت تا رهبری خط دفاعی

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
بازگشت دوباره؛ از پرتاب اوت تا رهبری خط دفاعی

هوادار در بازی نخست خود در فصل جدید دست بکار بزرگی زد و موفق شد تیم آلومینیوم را در اراک با نتیجه 1-0 شکست دهد.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از ارکان موفقیت تیم هوادار در این بازی نمایش خوب عزت پورقاز در قلب خط دفاعی بود. او که فصل گذشته روزهای خوبی در تیم سپاهان نداشت و با وجود داشتن قرارداد به مدت یک فصل دیگر تصمیم به جدایی از جمع طلایی پوشان دیار نصف جهان گرفت در بازی روز گذشته همانند بازی های دوستانه در قلب خط دفاعی تیم تهرانی مطمئن ظاهر شد و به سبب تجربه بالا توانست به خوبی خط دفاعی تیمش را رهبری کند تا در گام نخست به همراه هم تیمی هایش به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کنند.

مدافع با تجربه سپاهان از آنجایی که ات های بلند خوبی می اندازد در جریان بازی و در چند صحنه سعی کرد با پرتاب ات های بلند روی دروازه حریف خطر ایجاد کند و به هنگام زدن ضربات ایستگاهی هم جلو می کشید تا شانس خود را برای گلزنی بیازماید. هر چند موفق به انجام این کار نشد اما در نهایت با کسب سه امتیاز این بازی شادمان در کنار هم تیمی هایش میدان را ترک کرد.

شاید به واسطه تجربه روزهای بد در سپاهان، برخی تصور می کردند این مدافع باتجربه تمام شده است اما عزت پورقاز دیروز در قلب خط دفاعی تیم هوادار نشان داد هنوز هم می تواند یک مدافع موثر برای تیمش باشد. او که در بازی های دوستانه تیم هوادار در ترکیه موفق به گل زنی شد در لیگ یک و در تیم اتکا سابقه کار با ساکت الهامی را دارد. جالب اینکه آنروزها عزت پورقاز به عنوان مهاجم برای تیمش بازی می کرد اما به توصیه این مربی به خط دفاع برگشت و از آن موقع تا به امروز در قلب خط دفاعی برای تیمش به میدان می رود.

بازگشت دوباره؛ از پرتاب اوت تا رهبری خط دفاعی 2