پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بازگشت ورودی‌های 99 به دانشگاه خواجه نصیر

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
بازگشت ورودی‌های 99 به دانشگاه خواجه نصیر

پس از اعلام خبر حضوری شدن دانشگاه‌ها بعد از ایام تعطیلات عید نوروز، ورودی‌های کارشناسی سال 99 اولین گروهی بودند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز شنبه 20 فروردین در کلاس‌های درس حاضر شدند.

به گزارش ایسنا، امروز آیین از سرگیری آموزش حضوری برای دانشجویان کارشناسی ورودی 1399 در دانشکده مهندسی عمران و نقشه‌برداری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برگزار شد. دکتر حسن کریمی مزرعه‌شاهی رئیس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی در ابتدای مراسم ضمن تبریک حضور دانشجویان، رهنمودهایی در راستای ارتقاء تحصیلی دانشجویان و همچنین حمایت دانشگاه از دستاوردهای دانشجویان ارائه داد.

حاجی حسینلو رییس دانشکده مهندسی عمران و عامریان رئیس دانشکده نقشه‌برداری دانشگاه نیز پس از آن حضور دانشجویان ورودی سال 99 را خیر مقدم گفته و به پیامدهای مثبت آموزش حضوری در مقابل آموزش غیرحضوری و همچنین همچنین تمرکز بر روی اهداف دانشجویان اشاره کردند.

در پایان این مراسم جلسه پرسش و پاسخ با حضور معاونان آموزشی دانشکده های عمران و نقشه برداری همراه با ناصر ناصری مدیر امور دانشجویی دانشگاه برگزار شد. سوالات مطرح شده غالبا مربوط به شرایط خوابگاه و نحوه اسکان دانشجویان، وضعیت آموزشی و تحصیلی بود.

انتهای پیام