پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

10 بازیکن تیم ساپینتو سابقه باز کردن دروازه حریف را دارند / مهاجم تازه‌وارد استقلال، رکورددار گلزنی به سپاهان

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
10 بازیکن تیم ساپینتو سابقه باز کردن دروازه حریف را دارند / مهاجم تازه‌وارد استقلال، رکورددار گلزنی به سپاهان

10 بازیکن کنونی تیم استقلال سابقه گلزنی به سپاهان را دارند و با انگیزه زیادی خود را برای مسابقه حساس هفته نخست آماده می‌کنند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی های هفته نخست لیگ برتر استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف یکدیگر می‌روند. بازی های استقلال و سپاهان همواره جذابیت های خاصی داشته و امسال نیز با توجه به حضور مربیان خارجی روی نیمکت دو تیم و البته جذب ستاره های پرتعداد در ترکیب آنها به نظر می‌رسد بازی زیبایی را انجام بدهند.

جدا از حواشی احتمالی دیدار استقلال و سپاهان، یک نکته جالب درباره ستاره های کنونی تیم آبی پوش پایتخت وجود دارد که به باز کردن دروازه حریف اصفهانی برمی‌گردد.

از بین بازیکنان کنونی استقلال 10 بازیکن در فهرست این تیم هستند که در گذشته با پیراهن تیم های مختلف سابقه گلزنی به سپاهان را دارند و برای مسابقه روز جمعه نیز باانگیزه زیاد خود را آماده می‌کنند.

پیمان بابایی مهاجم تازه وارد استقلال که از تراکتور به آبی ها پیوست، با زدن 4 گل به سپاهان رکورددار گلزنی به این تیم محسوب می‌شود.

همچنین محمدحسین مرادمند مدافع آبی پوشان هم دوبار سابقه گلزنی به سپاهان را در گذشته دارد و اگر مشکل خدمت سربازی اش حل شود و در هفته اول به میدان برود، انگیزه زیادی برای تکرار این اتفاق خواهد داشت. سجاد شهباززاده و مهدی مهدی پور هم دیگر استقلالی‌هایی هستند که مثل مرادمند در سالهای گذشته 2 بار دروازه اولین حرف فصل آبی‌ها را باز کرده‌اند.

صالح حردانی، آرش رضاوند، کاوه رضایی، ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و جعفر سلمانی هم در گذشته هرکدام یکبار سابقه گلزنی به سپاهان را دارند.

10 بازیکن مذکور قطعا انگیزه زیادی برای تکرار گلزنی به سپاهان دارند؛ البته که سایر بازیکنان هم بدشان نمی‌آید در این مسابقه جذاب نام خود را به عنوان گلزن ثبت کنند و یازدهمین گلزن در ترکیب تیم خود به سپاهان باشند.

10 بازیکن تیم ساپینتو سابقه باز کردن دروازه حریف را دارند / مهاجم تازه‌وارد استقلال، رکورددار گلزنی به سپاهان 2