پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بازیگر سریال «بریکینگ بد» درگذشت

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
بازیگر سریال «بریکینگ بد» درگذشت

گرنت در سال 1936 در ایالت اکلاهما متولد شد و در جریان جنگ کره در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرد. حرفه بازیگری گرنت با تبلیغ خودروی کرایسلر آغاز شد و در اواخر دهه 80 میلادی به عنوان هنرپیشه جلوی دوربین ظاهر شد.

ساجیناو گرنت، بازیگر سرخ‌پوست سریال «بریکینگ بد»، در 85 سالگی از دنیا رفت.

به گزارش ورایتی، ساجیناو گرنت (Saginaw Grant) هنرپیشه سرخ‌پوستی که به خاطر بازی در فیلم «رنجر تنها» (2013)، سریال «بریکینگ بد» و چند فیلم و سریال معروف دیگر شناخته می‌شد، در سن 85 سالگی به مرگ طبیعی درگذشت.

گرنت در سال 1936 در ایالت اکلاهما متولد شد و در جریان جنگ کره در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرد. حرفه بازیگری گرنت با تبلیغ خودروی کرایسلر آغاز شد و در اواخر دهه 80 میلادی به عنوان هنرپیشه جلوی دوربین ظاهر شد. از جمله اولین نقش‌آفرینی‌های این بازیگر آمریکایی می‌توان به فیلم «مهمانی جنگ» (1988) و سریال تلویزیونی «شرح حال ایندیانا جونز جوان» (1993- 1992) اشاره کرد.

این بازیگر، بازی در سریال‌هایی «چون نام من ارل است» (My Name Is Earl)، «داستان ترسناک آمریکایی» (American Horror Story)، «نجات گریس» (Saving Grace)، «بی‌شرم» (Shameless)، «اجتماع» (Community)، «معتادان به کار» (Workaholics) و «معاون رئیس‌جمهور» (Veep) را نیز در کارنامه هنری خود داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا