جمعه 10 فروردین 1403

بازی‌های کشورهای اسلامی؛ یک طلا و 2 نقره شمشیربازان کشورمان در قونیه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بازی‌های کشورهای اسلامی؛ یک طلا و 2 نقره شمشیربازان کشورمان در قونیه

تهران - ایرنا - تیم ملی ششمیربازی ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی و در مسابقات بخش تیمی، موفق به کسب یک مدال طلا و دو نقره شد.

به گزارش ایرنا؛ عصر چهارشنبه در ادامه بازی‌های کشورهای اسلامی در شهر قونیه ترکیه، شمشیربازان کشورمان در فینال بخش تیم‌های اسلحه‌های سابر و اپه به یک مدال طلا و دو نقره رسیدند.

در فینال اسلحه سابر مردان، تیم کشورمان در فینال برابر میزبان به برتری قاطع 45 بر 28 دست یافت و مدال ارزشمند طلا را از آن خود کرد.

محمد رهبری، نیما زاهدی، محمد فتوحی و علی پاکدامن ترکیب تیم ایران را تشکیل می‌دادند. تیم کشورمان با برتری مقابل مالی به فینال رسیده بود.

در اسلحه اپه مردان در فینال مسابقات تیمی برابر جمهوری آذربایجان قرار گرفت و با شکست 45 بر 35 مقابل این تیم به مدال نقره بسنده کرد.

تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی ایران با شکست تیم‌های عربستان و قرقیزستان به فینال مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه راه پیدا کرده بود.

محمد رضایی، محمد رضایی طادی و محمدرضا وثوقی اعضای تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی ایران هستند.

در اسلحه اپه بانوان تیم کشورمان در فینال با نتیجه 45 بر 39 مغلوب ترکیه شد و به مدال نقره رسید. مهسا پوررحمتی، اعظم بختی و پریا ماهرخ اعضای تیم ملی اسلحه اپه شمشیربازی بانوان ایران هستند.

بانوان شمشیرباز اسلحه اپه پیش از این بازی، دو تیم عربستان سعودی و سنگال را با اختلاف زیاد بردند.

برچسب‌ها