پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بازی پرسپولیس - ذوب آهن برگزار می‌شود / هواداران از فینال لذت ببرند

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
بازی پرسپولیس - ذوب آهن برگزار می‌شود / هواداران از فینال لذت ببرند

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: بازی با ذوب آهن فردا برگزار می‌شود.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: بازی با ذوب آهن فردا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم شکوری درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قرارداد تمام اعضای کادر فنی را تمدید کردیم. بعضی از بازیکنان هم تمدید کرده اند و این روند ادامه خواهد داشت. پرداخت مطالبات سال قبل هم صورت گرفت که دغدغه بازیکنان بود. یک پرداختی از این فصل هم انجام شده است.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت باشگاه النصر عربستان تصریح کرد: شاید آنها سعی دارند ما را دچار حاشیه کنند. این مسئله حل شده است و مشکلی نداریم. از هواداران پرسپولیس می خواهم از حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا لذت ببرند. از کل آسیا فقط دو تیم شانس حضور در فینال را دارند و امیدوارم روز بعد از فینال آسیا جشن ملی برگزار کنیم.

شکوری تصریح کرد: در حال حاضر تیم های شرق آسیا رصد می شود. شاید کسی فکر نمی کرد هواداران ما بازی دو تیم از شرق آسیا را با جدیت دنبال کنند.

معاون اجرایی پرسپولیس درباره بازی با پرسپولیس و نگرانی ذوبی ها از ابتلای بازیکنان پرسپولیس به کرونا گفت: بازی با ذوب آهن برگزار می شود تا برنامه لیگ صدمه نبیند. از دوستان در ذوب آهن تشکر می کنیم ولی تابع تصمیمات سازمان لیگ هستیم. در بحث بازی نساجی هم همین بود. نامه نگاری کردیم. اگر تشخیص دادند مسابقه برگزار شود، بازی می کنیم. امیدوارم اتفاقی رخ بدهد که به نفع فوتبال ملی باشد.