جمعه 31 فروردین 1403

با دبل دباغی دیوار شهرداری بم فرو ریخت

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
با دبل دباغی دیوار شهرداری بم فرو ریخت

جدال دو مدعی جدی این فصل از لیگ برتر فوتبال بانوان را، تیم سپاهان به سود خود خاتمه داد.

در چهارچوب رقابت های هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم سپاهان، امروز (جمعه_ 21 آذر ماه) از ساعت 14 در ورزشگاه صفائیه میزبان شهرداری بم بود که با نتیجه 2 بریک به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، مهناز امیرشقاقی با ترکیب اولیه؛ زهره کودایی، میترا نظری، فاطمه اردستانی، کوثر کمالی، زهرا پورحیدری، شقایق روزبهان، مریم رهیده، هاجر دباغی، فاطمه عادلی، شیدا تخشا، ثنا صادقی را به میدان فرستاد.

در مقابل در تیم شهرداری بم، مرضیه جعفری سرمربی این تیم کویستان خسروی، زهرا سربالی علیشاه، فاطمه گرائیلی، سرشین کمانگر، عاطفه رمضانی زاده، سمانه چهکندی رها یزدانی، بهناز طاهرخانی، شهناز جعفری زاده، فروغ موری و مونا حمودی را به میدان فرستاد.

نیمه اول را دو تیم با احتیاط آغاز کردند.

سپاهان که با آمدن امیرشقاقی متفاوت تر از فصل گذشته بازی می کند، از همان ابتدای بازی توپ و میدان را در دست گرفت تا برنده این بازی بزرگ باشد. در دقیقه 8 فروغ موری که این فصل به شهرداری بم پیوسته، نتواست از موقعیت

خوبی که داشت استفاده کند. در ادامه این بازیکنان سپاهان بودند که با دوندگی زیاد و بازی سازی موقعیت های زیادی را روی دروازه بم خلق کردند و در نهایت در دقیقه 44 توسط هاجر دباغی به اولین گل خود در این دیدار دست پیدا کردند تا بازی را هرچه بیشتر حساس کنند.

نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان خاتمه یافت.

در نیمه دوم سپاهان کاملا مسلط بر بازی بود و سعی کرد با تمرکز از موقعیت های خود استفاده کند، شقایق روزبهان در دقیقه 57 گل دوم سپاهان را به ثمر رساند تا نویدبخش یک بازی پر گل باشد.

بازی احساسی و عدم تمرکز بازیکنان بم موجب شد تا در این دیدار نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند و در روزی که شاگردان امیرشقاقی خوب بازی می کردند آنها تلاش هایشان نتیجه بخش نبود.

فاطمه گرائیلی در دقیقه 71 توانست یکی از گل ها را جبران کند تا فاصله کمتر شود و امید بمی ها بر گرفتن حداقل یک امتیاز بیشتر شود، اما این هاجر دباغی بود که در دقیقه 84 با دبلی که کرد آب سردی در هوای سرد صفائیه بر پیکره شهرداری بم ریخت.

این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان خاتمه پیدا کرد تا طلایی پوشان سپاهان خود را برای یک بازی سرد در هوای ارومیه مقابل همیاری آماده کنند.

در این دیدار کویستان خسروی، زهرا سربالی، سرشین کمانگر و فروغ موری از تیم شهرداری بم و شقایق روزبهان از تیم سپاهان از داور این دیدار اخطار گرفتند.

انتهای پیام