پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بخشی از میزان خسارات سیل اعلام شد؛ خسارت 30 میلیارد تومانی سیل به مددجویان یزدی

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
بخشی از میزان خسارات سیل اعلام شد؛ خسارت 30 میلیارد تومانی سیل به مددجویان یزدی

مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت: تعدادی از منازل مسکونی مددجویان در شهرستانهای یزد، ابرکوه، خاتم و بافق بر اثر باران و سیل تخریب شده است.

رضا ابهت، مدیر کل بهزیستی استان یزد گفت: تعدادی از منازل مسکونی مددجویان در شهرستانهای یزد، ابرکوه، خاتم و بافق بر اثر باران و سیل تخریب شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، وی اظهارکرد: متاسفانه خسارت وارده طبق نظر کارشناسان به منازل مددجویان که مامن وسرپناه آنها است از 20 تا 100 درصد برآورد شده است.

این مسئول بهزیستی استان یزد با اشاره به تخریب و خسارت منازل مسکونی و آسیب دیدن و سایل و لوازم خانگی تعدادی از مددجویان خاطر نشان کرد: 200خانوار در این زمینه دچار خسارت شده اند.

ابهت با بیان اینکه خسارت وارده به مدد جویان باید تامین بشود، تصریح کرد: از طریق استانداری کمک خواهد شد و افراد خیر و صاحبان صنایع و معادن با کمک های خود مدد جویان را یاری دهند تا قسمتی از خسارت های وارد ه ناشی از سیل جبران شود.

مدیر کل بهزیستی استان یزد یاد آورشد: میزان خسارت بر آورد شده ناشی از باران و سیل اخیر به منازل مسکونی مددجویان این استان 300 میلیارد ریال است. همچنین از طریق اعتبارات، بودجه ها و کمک های استانی به مددجویان کمک خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

هم اکنون دیگران می خوانند 12 مرداد 1401 - 17:44

بیشتر بخوانید

بخشی از میزان خسارات سیل اعلام شد؛ خسارت 30 میلیارد تومانی سیل به مددجویان یزدی 2