پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی در شادگان

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
برخورد جدی با عوامل ایجاد ناامنی در شادگان

شادگان - سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با کسانی که منجر به ایجاد ناامنی در شادگان می شوند، برخورد می شود.

شادگان - سرپرست فرمانداری شادگان گفت: با کسانی که منجر به ایجاد ناامنی در شادگان می شوند، برخورد می شود.

امید صبری پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص اتفاقات اخیر بین دو طایفه در این شهرستان، اظهار کرد: با عنایت به اینکه فرهنگ عشایر شادگان خیلی غنی‌تر از این است که نتوانند مشکلات پیش آمده بین خود را حل کنند. لذا شورای تأمین شهرستان شادگان به دنبال حل مسائل به‌طور مسالمت‌آمیز است اما افرادی که امنیت شهروندان شادگان را به مخاطره انداخته‌اند، با آنها برخورد جدی خواهد شد.

وی افزود: در این خصوص افرادی به عنوان مخل نظم و امنیت دستگیری شدند و درصدد هستیم با بقیه افراد خطاکار برخورد جدی‌تر انجام دهیم تا درس عبرتی برای کسانی شود که مخل امنیت شهرستان می‌شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان ادامه داد: از بزرگان این دو طایفه خواسته شده است که از ایجاد هرگونه تحرک و ناامنی توسط عده‌ای اراذل جلوگیری کنند، در غیر این صورت برخورد مقتضی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: این آمادگی وجود دارد که با هر پدیده‌ای که بخواهد ناامنی ایجاد کند و برای مردم تهدید باشد، برخورد صورت گیرد و هیچ‌وقت اجازه چنین مواردی را نخواهیم داد.

رئیس شورای تأمین شهرستان شادگان اضافه کرد: در حال حاضر امنیت حاکم بر این شهرستان پایدار و مردمی است و هیچ مسئله‌ای این امنیت را تهدید نمی‌کند.

صبری پور یادآور شد: برخی افراد موتورسوار منصوب به یک طایفه صبح امروز در یکی از خیابان‌های شادگان اقدام به تیراندازی و ایجاد وحشت بین شهروندان کردند.

وی اضافه کرد: از همان لحظات اولیه اقدام اطلاعاتی و پلیسی برای شناسایی عاملان این تیراندازی انجام شده و هفت نفر از عوامل اصلی شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست فرمانداری شادگان در پایان گفت: پیشاپیش از مردم شادگان، شهروندان، بزرگان، اقوام و نخبگان شهرستان در خصوص همکاری آنان در تأمین امنیت شهرستان تقدیر و تشکر می‌کنم.