پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

برد 2 بر صفر تراکتور مقابل صنعت نفت در تبریز

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
برد 2 بر صفر تراکتور مقابل صنعت نفت در تبریز

تیم تراکتور از هفته بیست سوم لیگ برتر فوتبال مهمان خود تیم صنعت نفت آبادان را 2 بر صفر بدرقه کرد.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم های تراکتور و صنعت نفت آبادان شامگاه شنبه از ساعت 20 و 15 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد.

با شروع این بازی که بدلیل جلوگیری از شوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار گردید شاگردان ساکت الهامی برای جبران شکست بازی هفته قبل خود مقابل نساجی مازندران بازی تاکتیکی و رو به جلویی را به نمایش گذاشتند و در طول نیمه اول چندین موقعیت خوب را ایجاد کرده که نهایتا احسان حاج صفی که در نبود مسعود شجاعی بازوبند کاپیتانی را در دست داشت توانست دقیقه 42 دروازه تیم صنعت نفت را باز کند تا این نیمه با برتری یک بر صفر تراکتوری ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم تیم صنعت نفت بازی هجومی را در پیش گرفت تا شاید بازی را به تساوی بکشاند که این بار نیز احسان حاج صفی دقیقه 60 بازی گل دوم خود وتیمش را به ثمر رساند و این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود تراکتور پایان یافت.

تیم تراکتور در این بازی به ترتیب با رشید مظاهری، رضا اسدی، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، احسان حاجی‌صفی، ساسان انصاری، سعید مهری، رضا شکاری و محمدرضا آزادی به میدان رفت.

همچنین تیم صنعت نفت آبادان با ترکیب محمد دریس، عقیل کعبی، عیسی آل کثیر، طالب ریکانی، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، مسلم مجدمی، محمد قریشی، جعفر سلمانی، محمد اهل شاخه و عبدالله ناصری مقابل تیم تراکتور صف آرایی کرد.

به گزارش ایرنا، تیم داوری این بازی را حمید حاج ملک، تورج عیوض‌محمدی، مهدی الوندی، مجید محمدی به عنوان داور چهارم و

نادر جعفری به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

از حواشی بازی می توان به طرح موزاییکی و همچنین طرح ماکت هواداران که توسط باشگاه تراکتور برای سکوهای خالی ورزشگاه یادگار امام (ره) اجرا شده بود و نیز صدای تشویق هواداران که توسط باشگاه تراکتور از بلندگوهای ورزشگاه پخش می‌شد تا بازیکنان با روحیه بیشتری بازی کنند اشاره کرد.

تیم تراکتور با برد امروز 40 امتیازی شده و با یک بازی بیشتر نسبت به دیگر تیم ها موقتا در رده سوم جدول صعود کرده و تیم صنعت نفت آبادان با 36 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باقی ماند.

لینک کوتاه: asriran.com/0035Up