پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و صنایع شیر در البرز

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و صنایع شیر در البرز

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان البرز از برگزاری آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران با حضور 782 شرکت کننده توسط جهاد دانشگاهی البرز برگزار می شود.

محمود شکریان در این خصوص گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور، روز جمعه، 20 تیر از ساعت 9 الی 12 با حضور 782 شرکت کننده که 387 نفر آنها زن و 395 نفر مرد هستند، در محل حوزه آزمون دانشگاه خوارزمی برگزار می شود.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه این آزمون با هماهنگی ستاد استانی کرونا با رعایت الزامات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در چینش صندلی‌ها و گندزدایی سالن‌ها یک روز قبل از برگزاری آزمون برگزار خواهد شد، افزود: به دنبال ابلاغ برگزاری آزمون استخدامی سازمانهای نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران به جهاددانشگاهی در سراسر کشور، این واحد در کنار سایر مراکز آزمون استانی جهاد دانشگاهی به عنوان مجری آزمون تدابیر لازم را برای اجرای آن در این شرایط حساس شیوع بیماری کرونا اندیشیده و تمام پروتکل ها و اصول بهداشتی بطور کامل رعایت می شود.

مدیر اجرایی آزمون جهاد دانشگاهی استان البرز با اشاره به اینکه حضور داوطلبان بدون ماسک در محل آزمون ممنوع است، تاکید کرد: برای پیشگیری از شیوع کرونا مطابق دستورالعمل های صادره از داوطلبان درخواست می‌شود از آوردن هرگونه وسایل اضافی مانند موبایل، کیف و... خودداری کنند.

شکریان خاطرنشان کرد: باجه‌های رفع نقص در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 18 و 19 تیرماه آماده فعالیت بوده و آزمون نیز از ساعت 9 صبح روز جمعه 20 تیرماه به‌صورت هم‌زمان برگزار و نتایج آن، نیمه دوم مرداد از طریق سامانه hrtc.ir به داوطلبان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام