جمعه 31 فروردین 1403

برگزاری جشنواره ادبی «آفتابگردان‌»

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
برگزاری جشنواره ادبی «آفتابگردان‌»

اولین جشنواره ادبی «آفتابگردان» برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از موسسه خانه کتاب، اولین جشنواره ادبی «آفتابگردان» در دو بخش آثار با موضوع سالمندی و خاطره نویسی سالمندان (خود نوشت) با هدف اصلاح نگرش به سالمند و سالمندی و ترویج فرهنگ بهره برداری از توانایی های سالمندان برگزار می‌شود.

ترویج فعالیت اجتماعی با رویکرد نگاه به سالمندان در بین عموم مردم، تشویق داستان نویسان حرفه‌ای و اصحاب قلم برای پرداختن به تولید آثار داستانی با موضوعات مختلف دوران سالمندی، شناسایی و تبیین موضوعات و آسیب‌های ناشی از عدم توجه به زوایای مختلف دوران زندگی سالمندان به وسیله ابزار هنر در بین آحاد جامعه با رویکرد سلامت پایدار جامعه، شناسایی و جذب نویسندگان این حوزه با رویکرد گسترش سرانه مطالعه و جریان‌سازی در ادبیات داستانی به عنوان یکی از حوزه‌های مغفول ادبیات کشور از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره ادبی است.

اولین جشنواره ادبی «آفتابگردان» در قالب‌های داستانک (حداکثر سه اثر)، داستان کوتاه سه هزار کلمه‌ای (حداکثر دو اثر)، کاریکلماتور (حداکثر سه اثر) و خاطره نویسی (4هزار کلمه یک اثر) آثار می پذیرد.

علاقمندان می توانند از اول اسفند ماه 1398 تا 15 اردیبهشت 1399 آثار خود را در قالب word به ایمیل aftab@salmandiran.ir یا به آدرس تهران، خیابان مطهری، پلاک145، طبقه سوم، کد پستی 1576637631 ارسال کنند.

همچنین، علاقمندان می توانند آثار خود را در وب سایت www.salmandiran.ir/aftabgardan بارگذاری یا از طریق شبکه های اجتماعی به شماره 09031236094 ارسال کنند.

آثار باید در قالب word با مشخصات کامل نویسنده (نام پدر، سن، کدملی، آدرس و شماره تماس) به این جشنواره ارسال شود.

انتهای پیام