شنبه 1 اردیبهشت 1403

برگزاری سلسله گفت وگوهای نهضت جنگل در البرز

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
برگزاری سلسله گفت وگوهای نهضت جنگل در البرز

کرج - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت یکصد و دومین سالروز شهادت دکتر حشمت طالقانی، سلسله گفت و گوهای برخط و زنده اینستاگرامی با پژوهشگران و صاحبنظران نهضت جنگل با عنوان «طبیب مجاهد» در البرز برگزار می شود.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی حوزه هنری استان البرز، به مناسبت گرامیداشت یکصد و دومین سالروز شهادت دکتر حشمت طالقانی، سلسله گفتگوهای برخط و زنده اینستاگرامی با پژوهشگران و صاحبنظران نهضت جنگل از سوی پژوهشکده مطالعات و تحقیقات طالقان شناسی و دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری البرز برگزار می شود.

نخستین گفت و گوی این سلسله مباحث که علیرضا شاه حسینی پژوهشگر تاریخ و فرهنگ نواحی شمال ایران، اجرای آنها را بر عهده دارد، شامگاه شنبه 18 اردیبهشت ماه با حضور برخط دکتر مجید رحمانی نویسنده و پژوهشگر نهضت جنگل و گفت و گو در خصوص نقش آفرینی دکتر حشمت در نهضت جنگل و پاسخ به شبهات صورت گرفت.

این گفت و گو در روز یکشنبه 19 اردیبهشت ماه با حضور سلمان قاسمی نژاد، پژوهشگر نهضت جنگل با موضوع میرزا کوچک خان و استعمارستیزی، روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه با حضور دکتر حسین عسکری نویسنده و البرزپژوه با موضوع نسبت های البرزی نهضت جنگل و روز سه‌شنبه 21 اردیبهشت ماه نیز با حضور محمد الهامی نویسنده و پژوهشگر تاریخ گیلان با موضوع گفتاری در چرایی و چگونگی آغاز نهضت جنگل انجام می شود.

علاقه مندان می توانند در روزهای مذکور ساعت 21 این سلسله گفت و گوها را به صورت زنده در صفحات مربوطه در فضای اینستاگرامی تماشا کنند.

علاقه مندان برای اطلاع از آدرس صفحه ایسنتاگرامی این گفت و گو با سایت حوزه هنری استان البرز مراجعه کنند.

*س_برچسب‌ها_س*