شنبه 1 اردیبهشت 1403

3800 بسته کمک معیشتی در سبروار توزیع می‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
3800 بسته کمک معیشتی در سبروار توزیع می‌شود

موحد نیا گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از 3800 بسته کمک معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه توزیع خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی موحد نیا در گفت‌وگو با صبح توس با اشاره به اینکه در ادامه رزمایش های کمک مومنانه که از ابتدای کرونا در کشور آعاز و تا کنون ادامه داشته است اظهار داشت: این رزمایش اولین مرحله از کمک‌های مومنانه در سال 1401 است که با همکاری بسیج سازندگی سپاه و پایگاه‌های مقاومت برگزار شده.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با اشاره به اینکه در این رزمایش بالغ بر 15 میلیارد ریال کمک در قالب 3800 بسته به دست نیازمندان خواهد رسید تاکید کرد: برخی از افراد تحت پوشش کمیته امداد وبهزیستی نیز در این مرحله از کمک ها مومنانه بهره‌مند شده وبرخی دیگر از افراد که هم اکنون در لیست تحویل این بسته ها قرار گرفته اند به واسطه کرونا دچار مشکل معیشتی شده اند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج تا پایان کرونا در کنار نیازمندان خواهد بود گفت: این فعالیت در راستای تقویت همدلی بین مردم و تبعیت از دستورات ولایت است که تأکید ویژه‌ای بر کمک‌های مؤمنانه دارند.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار محرومیت‌زدایی را از جمله مهمترین مأموریت‌های بسیج دانست و بیان کرد: برابر دستور مقام معظم رهبری سپاه و بسیج با تمام ظرفیت پای کار نظام است و رزمایش‌های کمک مومنانه تا زمانی که نیاز باشد ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام /