جمعه 10 فروردین 1403

بسیج اساتید دانشگاههای تهران خواستار برخورد با رژیم صهیونیستی شد

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
بسیج اساتید دانشگاههای تهران خواستار برخورد با رژیم صهیونیستی شد

بسیج اساتید دانشگاه های تهران پیرو شهادت دانشمند هسته ای با صدور بیانیه ای اعلام کرد: از نیروهای مسلح تقاضا داریم پاسخی در خور و شایسته به این ددمنشی و خوی وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی بدهند.

بسیج اساتید دانشگاه های تهران پیرو شهادت دانشمند هسته ای با صدور بیانیه ای اعلام کرد: از نیروهای مسلح تقاضا داریم پاسخی در خور و شایسته به این ددمنشی و خوی وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی بدهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیج اساتید دانشگاه های تهران پیرو شهادت دانشمند هسته ای و استاد دانشگاه شهید دکترمحسن فخری زاده بیانیه ای صادر کرد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتا بل أحیاء عند ربهم یرزقون (سوره آل عمران؛ آیه 169)

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند مرده مپندار بلکه زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

ملت بزرگ و شهیدپرور ایران بار دیگر یکی از فرزندان برومند خود را تقدیم اسلام و انقلاب کرد. استاد شهید دکتر محسن فخری زاده به دست جنایتکار عناصر خودفروخته استکبار جهانی و مزدوران صهیونیسم بین الملل به شهادت رسید.

جامعه علمی کشور و به ویژه بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران شهادت این استاد گرانقدر را به محضر حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنافداه، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت شریف ایران و خانواده محترم شهید تبریک و تسلیت عرض می نماید و اعلام می کند:

نوشیدن شربت گوارای شهادت اجر زحمات و ایثارگری های این چهره علمی کشور است؛ او که روزی در عرصه دفاع مقدس و نبرد سخت با دشمنان اسلام و در پی آن در صحنه جهاد علمی برای اقتدار ایران از پای ننشست.

ملت ایران به خوبی به یاد دارد این سخن پیر مرادش خمینی کبیر را که فرمود: «از هر قطره خون شهید ما که به زمین می ریزد انسانهای مصمم تر و مبارزی بوجود می آیند»؛ «همین شهادت ها پیروزی را بیمه می کند همین شهادت هاست که دشمن را رسوا می کند در دنیا». دشمنان بدانند یقینا مردم شهیدپرور ایران مصمم تر و با انگیزه مضاعف برای اعتلای کلمه حق در جهان ایستادگی کرده و با همکاری ملتهای منطقه، غده بدخیم سرطانی رژیم صهیونیستی را از ریشه برخواهند کند و نیروهای تروریست آمریکایی را از منطقه اخراج خواهند نمود.

همچنین سازمانهای بین المللی و نهادهای به اصطلاح حقوق بشری که این روزها به ابزاری سیاسی برای فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران بدل شده اند و چشمان خود را بر این گونه جنایات تروریستی بسته و می بندد؛ بدانند که نگرانی های مضحک آنان برای انجام ضربه متقابل علیه گروهک های تروریستی، رژیم جعلی صهیونیست و در رأس آنها نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه مانع اقدام متقابل جمهوری اسلامی ایران نخواهد شد.

ملت بزرگ ایران این پیام را به فتنه گران محور غربی - عبری - عربی می دهد که بوق های رسانه ای و تبلیغاتی و اشک تمساح آنان برای مزدوران تروریست مانع انتقام سخت نخواهد شد و ملت ایران از امروز برای انتقام لحظه شماری می نماید.

دشمنان ایران و اسلام عزیز گمان می کنند با شهادتها و ترورها می توانند اندیشمندان و دانشمندان ما را دفن و خاموش کنند درحالیکه خون شهید فخری زاده موجب روئیدن ده ها بلکه صدها فخری زاده دیگر خواهد شد.

ما اساتید و دانشگاهیان پایتخت با روح بلند و ملکوتی شهید فخری زاده عهد میبندیم که پرچم آرمانهایش را همچون درفشی پرتلاءلو بر قلب خویش استوار نگه میداریم و این راه پر تشعشع را که امید آزادگان جهان است با صلابت ادامه خواهیم داد.

لذا از نیروهای مسلح و جان برکف ملت ایران تقاضا داریم پاسخی در خور و شایسته به این ددمنشی و خوی وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی بدهند.

جامعه بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران همچنین از بخشهای قضایی، امنیتی و نظامی کشور بویژه دولت می خواهد تا بانیان اصلی این ترور بزدلانه هر چه سریعتر تحت تعقیب و شناسایی قرار گرفته و آنان را با قدرت به سزای این عمل زشت و ننگین برسانند.