پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

بعد از مسابقات جهانی برای حضور در لیگ تصمیم گیری می‌کنم

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
بعد از مسابقات جهانی برای حضور در لیگ تصمیم گیری می‌کنم

آخرین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ در محل کمپ تیم‌های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.

آخرین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های جهانی نروژ در محل کمپ تیم‌های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرمحمد یزدانی نماینده وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های جهانی نروژ در خصوص شرایط اردو گفت: نزدیک به 20 روز است که در اردو هستیم و شرایط بسیار خوبی هم از لحاظ تمرینی و هم از لحاظ روحی داریم. تمرینات بسیار منظم در حال برگزاری است و شرایط خوابگاه بسیار خوب شده ضمن اینکه وجود پیست تارتان هم باعث شده که دیگر لازم نباشد تا پیست آزادی برویم و همین جا بهترین امکانات را در اختیار داریم.

وی در خصوص تغییرات در کادر فنی و حضور پژمان درستکار به عنوان سرمربی گفت: هم کادر فنی قبلی و هم کادر فنی جدید بسیار خوب بودند. البته ما وظیفه داریم که طبق دستورات کادر فنی کار کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم. ولی کادر فنی جدید سعی کرده که از مربیان جوان‌تری استفاده کند و این برای ما هم بهتر است و حس نزدیک تری به هم داریم.

یزدانی در مورد شیوه تمرینات گفت: تابع کادر فنی هستیم و کل تمرینات را با نظر سرمربی پیگیری می‌کنیم. اگر هم تمرینات جداگانه داشته باشیم با وی هماهنگ می‌شویم تا مشکلی نداشته باشیم.

آزادکار وزن 65 کیلو کشورمان گفت: در مسابقات جهانی فقط به مدال طلا فکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانم این مدال را کسب کنم و تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق این مهم می‌کنم. در مسابقات جهانی 2019 حضور داشتم البته آن موقع 18 سالم بیشتر نبود و کم تجربه بودم، اما هم اکنون در چند انتخابی و کسب سهمیه المپیک شرکت کرده‌ام و تجربه لازم را دارم.

وی افزود: اصلا برایم مهم نیست حریف اصلی ام چه کسی است و بیشتر روی کشتی خودم تمرکز دارم.

یزدانی در مورد حضور مربیان سازنده در اردوها گفت: در این دوره از مربیان جوانی مثل آقاجانی، امینی، احسان پور و اسلامی استفاده شده که از لحاظ بار فنی و اخلاقی بسیار خوب هستند و به ما کمک می‌کنند. من قبلا با بهنام احسان پور در اردو بوده‌ام و وی به من خیلی کمک می‌کنند.

یزدانی در مورد حضورش در لیگ برتر کشتی که بعد از رقابت‌های جهانی برگزار خواهد شد گفت: هنوز پیشنهاد خاصی نداشتم و کل تمرکزم روی مسابقات جهانی است، چون هدف اصلی ام این مسابقات است. البته امیدوارم بعد از مسابقات جهانی بتوانم با یک تیم خوب قرارداد ببندم تا از لحاظ مالی نیز پشتیبانی شوم.