پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

وب‌گاه فرارو

علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در تهران گفت: تعداد بستری‌ها در تهران روز گذشته به 6 هزار و 900 نفر تقلیل پیدا کرد. در 24 ساعت گذشته هزار و 200 بیمار در مراکز درمانی تهران بستری و هزار و 226 بیمار هم ترخیص شدند. طی روز گذشته نیز 183 بیمار در بخش‌های ویژه بستری شدند و نسبت به هفته‌ی گذشته، تعداد فوتی‌ها در تهران 6 درصد کاهش داشته است.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در تهران، وضعیت بیماری در استان تهران را تشریح کرد.

خبرگزاری دانا

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: شیب ابتلا به کرونا در تهران نزولی شد.

خبرگزاری مهر

معاون آمادگی، مقابله و پدافند غیرعامل سازمان مدیریت بحران شهر تهران از تدوین «سند شرح خدمات عملیات تدفین در بلایا» خبر داد.

وب‌گاه الف

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان امام از تحویل بیش از 4 میلیون دز واکسن برکت تا پایان شهریور به وزارت بهداشت خبرداد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سروش سراب هرسینی، مسئول ستاد واکسیناسیون قرارگاه جهادی رویش‌ها دانشگاه علوم پزشکی تهران طی گفتگویی به تشریح فعالیت‌های انجام شده این قرارگاه برای واکسیناسیون و اقدامات بهداشتی پرداخت. مسئول ستاد واکسیناسیون قرارگاه جهادی رویش‌ها دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: پس از آغاز پیک پنجم بیماری کرونا، سیستان و بلوچستان از استان‌هایی بود که به شدت...

خبرگزاری دانا

پیش از ظهر امروز 4 تن انواع مواد مخدر غیر دارویی کشف‌شده در سمنان امحاء شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حدود 1.5 میلیون دانش‌آموز هنوز کتاب‌های درسی را سفارش نداده‌اند، این شائبه مطرح است که آیا ترک تحصیل باعث این موضوع شده است؟

وب‌گاه عصر ایران

در 24 ساعت گذشته هزار و 200 بیمار در مراکز درمانی تهران بستری و هزار و 226 بیمار هم ترخیص شدند.

خبرگزاری ایسنا

فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران با بیان اینکه شمار ترخیص شدگان مبتلا به کرونا از بستری شدگان پیشی گرفته است، گفت: فعالیت 12 مرکز واکسیناسیون در استان بصورت شبانه روزی است و در روزهای آینده تعداد دیگری از مراکز واکسیناسیون به ویژه در تهران شبانه روزی می شود.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان بهزیستی کشور از کمک 25 میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نفع جامعه هدف بهزیستی خبر داد و گفت: 20 میلیارد تومان برای 50 هزار خانوار تحت پوشش خواستار حمایت هزینه شد.

خبرگزاری دانا

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درخصوص روند واکسیناسیون نیروهای آتش نشانی گفت: تزریق دز دوم حدود 1000 نفر باقی مانده است که در حال انجام و فرآیند واکسیناسیون رو به پایان است.

خبرگزاری دانا

مربی تیم ملی والیبال ایران در ارزیابی مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان آسیا، گفت: در این مرحله شاهد چند اتفاق غیرمنتظره بودیم که شکست تیم‌های هند و قزاقستان در هر سه مسابقه خود با نتیجه سه بر صفر از جمله این موارد و به دور از انتظار بود.

خبرگزاری دانا

همیشه حضور بسیج در همه عرصه‌ها امیدآفرین بوده و در مدت بیماری کرونا سبب خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان و شکست سنگین راهبردهای آنها شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی جمعیت هلال احمر از ورود بیست‌ویکمین محموله واکسن سینوفارم به‌میزان 5میلیون دوز تا فردا خبر داد.