پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفتمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی به صورت مجازی روز‌های چهارشنبه و پنج‌شنبه 29 و 30 اردیبهشت ماه با تایید IEEE مرکزی در آمریکا توسط دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد. مراسم افتتاحیه این کنفرانس صبح چهارشنبه با حضور سید ستارهاشمی معاون وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید سعید هاشمی رییس دانشگاه علم و فرهنگ، محمدرضا پورعابدی معاون پژوهش و فناوری،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای شهر تهران درباره آسیب وارد شده به یکی از خبرنگاران شهری و سکوت وزارت بهداشت توضیحاتی داد.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور گفت: آزمون‌های پایان نیمسال دانشگاه پیام نور با نظارت مستمر، انسجام بالا و توأم با امنیت و دقت برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

حسن روحانی گفت: ارقام رشد تولید در بخش‌های مختلف صنعتی کشور، بهترین شاهد بر بی ثمر بودن سیاست فشار حداکثری آمریکا است که خود آن‌ها را به اعتراف به شکست این سیاست‌ها وادار کرده است و با توجه با مذاکرات اخیر انجام شده در وین، به صراحت آمادگی خود را برای رفع تحریم‌ها وفق برجام اعلام کرده اند. ما به مذاکرات تا توافق نهایی ادامه خواهیم داد.

وب‌گاه فرارو

پس از چند روز خاموشی سرانجام صبح امروز جداول خاموشی پایتخت منتشر شد که آن هم هیچ تطابقی با واقعیت ندارد و مردم همچنان بی اطلاع هستند و این مساله موجب نارضایتی آن‌ها شده، چرا که به دلیل اهمیت برق در زندگی افراد بسیاری از کار‌های روزمره تحت شعاع قرار گرفته، در حالی که کوچکترین حق هر فرد اطلاع از وقوع زمان خاموشی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دنیای ورزش تورنتو نوشت: در مراسم کنگره فیفا که با حضور 208 کشور به صورت آنلاین برگزار شد به ایرانی ها ادای احترام شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با بی توجهی دولت به هشدارهای تولید کنندگان درباره کمبود و گرانی جوجه یک روزه اکنون مرغ در بازار بسیار کم و به قیمت به بیش از 30 هزار تومان در هر کیلوگرم رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

معدن نمک لهستان با قدمت 700 ساله میزبان بیماران کرونایی شده است تا با نمک‌درمانی از اثرات طولانی مدت ویروس کرونا رهایی یابند!

وب‌گاه تابناک

هزینه تست کرونا در بخش دولتی 250 هزار تومان و در بخش خصوصی 350 هزار تومان است. البته وزیر بهداشت دستور داده برای موارد و افراد مشکوکی که از سیستم وزارت بهداشت به آزمایشگاه‌های دولتی ارجاع می‌شوند، هزینه تست گرفته نشود و آزمایشگاه‌های وزارت بهداشت بر اساس دستور وزیر عمل می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور تاکید کرد: اتباعی که فاقد سند هویتی هستند از سال آینده و در مرحله هفدهم آمایش شرکت داده نمی شوند.

خبرگزاری مهر

جانشین فرمانده نیروی انتظامی از تحویل 32 هزار دوز واکسن کرونا به ناجا خبر داد و گفت: با توجه به اینکه ناجا مسئول حفظ امنیت انتخابات است نیاز دارد تا 150 هزار دوز دیگر به ناجا تخصیص داده شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در آیین افتتاح و بهره‌برداری از مرکز واکسیناسیون تجمیعی منطقه 12 که با حضور علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و فرمانده ستاد مقابله با کرونای شهر تهران، الهام فخاری، نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران، امیرعلی فریدن‌فر، رئیس مرکز بهداشت شرق تهران، مسعود رکنی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) تهران، علی‌محمد...

خبرگزاری مهر

رئیس انجمن شرکت های هواپیمایی از احتمال موافقت دولت با درخواست ایرلاین‌ها برای پرداخت وام مرحله دوم کرونایی به این شرکت‌ها خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

گروه دانشگ اه خبرگزاری دانشجو، فاطمه کول؛ تقویم را نگاه می‌اندازم، سی‌ام اردیبهشت روز ملی جمعیت نام‌گذاری شده است. آمارها حاکی از رشد کم جمعیت است، هرم جمعیتی دچار تغییراتی شده است. نزدیک به 10 درصد جمعیت ایران، افراد بالای 60 سال هستند. در سال 1355 پنج درصد جمعیت کشور را سالمندان تشکیل می دادند. بررسی‌ها نشان می‌دهد در سال 1420 جمعیت سالمندان به 20درصد می رسد و این دوبرابر شدن‌ها،...