جمعه 10 فروردین 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست سابق رایزنی فرهنگی ایران در کنیا درباره گسترش زبان فارسی در این کشور گفت: دوره‌های برخط آموزش زبان فارسی به کمک بنیاد سعدی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از تیرماه آغاز شد که با استقبال بیش‌از انتظار علاقه‌مندان مواجه شده است.

خبرگزاری ایسنا

عضو هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه توسعه خدمات غیرحضوری یکی از خواسته‌های اصلی جامعه از سازمان تأمین اجتماعی است، گفت: امیدواریم طرح اخیر مدیرعامل سازمان تامین اجتاعی برای تحول دیجیتال که به اسم طرح 3070 در دست اجراست، موجب بهبود خدمات و کاهش مراجعات مردم به ادارات تأمین اجتماعی شود.

خبرگزاری تسنیم

امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، با هماهنگی وزارت آموزش و پرورش مسابقات درس‌هایی از قرآن به صورت مجازی و از طریق شبکه شاد برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل یک شتاب‌دهنده دارویی اظهار کرد: ورود داروهای جدید به فهرست رسمی داروهای کشور به علت سیاست‌های غلط دولت، در سازمان غذا و دارو برای اخذ مجوز گیر کرده است که در صورت اضافه شدن آنها به این فهرست، زمینه صادرات آنها نیز فراهم خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه نورآباد گفت: خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات نقش بسزایی در انتقال اطلاعات مبارزه با کرونا و قطع زنجیره این ویروس داشته‌اند که قابل تقدیر است.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌شرقی گفت: از مجموع 217 میلیارد تومان اعتبار احداثی، دامی، تعمیری و معیشتی تخصیص یافته به زلزله‌زدگان شهرستان‌های میانه و سراب تاکنون 163 میلیارد تومان پرداخت شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قیمت نفت در واکنش به موفقیت یک شرکت دارویی در ساخت واکسن کرونا و همچنین کاهش ذخیره‌سازی‌ها، امروز نیز با رشد همراه شد تا آنجا که قیمت نفت برنت به بالای 45 لار در هر بشکه رفت.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - حدود 9 ماه است که ویروس کرونا در کشور می تازد و به مدد رعایت نشدن تدابیر بهداشتی، نفس‌ها را به شماره انداخته است و جان می‌ستاند؛ حالا اما محدودیت های جدیدی اعمال شده و ممنوعیت‌های دیگری نیز در راه است تا با همکاری یکایک مردم زنجیره شیوع این بیماری قطع شود.

خبرگزاری ایسنا

محمود یاوری، سرمربی سابق تیم ملی ایران روز گذشته به دلیل ابتلا به کرونا و البته عفونت شدید ریوی در بیمارستانی در اصفهان درگذشت. مردی که بسیاری او را کارنامه مربیگری فوتبال ایران می‌دانند، آن‌قدر در تیم‌های مختلف باشگاهی و رده‌های ملی کار کرده که می‌گویند همه‌جای ایران را مثل خانه‌اش می‌دانسته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - جمعی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی کشور، اساتید و احزاب با انتشار پیام‌های جداگانه درگذشت حجت الاسلام و المسلمین «داوود فیرحی» استاد دانشگاه تهران را تسلیت گفتند.

خبرگزاری ایرنا

یزد - ایرنا - یک کارشناس غذا گفت: مصرف میوه و مایعات در تقویت سیستم ایمنی نقش بسیار مهمی دارد و بهترین روش مقابله با کرونا تقویت سیستم ایمنی با مصرف غذای های مغذی و مکمل ها است.

خبرگزاری مهر

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران از امروز 21 آبان آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور سازمان لیگ با اشاره به تغییرات اساسنامه فوتبال ایران، گفت: تغییرات مثبت است و اکنون می‌توان انتظار داشت تا اهالی فوتبال نیز در انتخابات فدراسیون حضور پیدا کنند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - مدیرکل انتقال خون سیستان‌وبلوچستان گفت: شروع موج جدید بیماری کرونا در کشور آمار اهدای خون را در این استان با بیش‌از 50 درصدی روبرو کرده بطوریکه حتی امکان پاسخگویی یکروزه آن‌هم در شرایط عادی وجود ندارد.

خبرگزاری تسنیم

معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به انجمن‌های موسیقی سراسر کشور 320 میلیون تومان کمک کرده که احتمالا سهم هر کدام از اهالی موسیقی از این مبلغ 50 هزار تومان است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور خارجه گفت: تلاش‌ها و زحمات دیرینه داود فیرحی در عرصه پژوهش و تحقیق علوم سیاسی کشور در دو خواستگاه دانشگاهی و حوزوی پیوندی عمیق بین این دو نهاد ارزشمند علمی کشور برقرار کرده بود.