جمعه 31 فروردین 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تحلیل‌گر و نویسنده ایتالیایی شرایط امروز آمریکا را نشان‌دهنده وجود امکان وقوع فاجعه در اروپا دانست و گفت: این فاجعه مالی از رکود اقتصادی قرن نوزدهم میلادی هم بدتر است.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور از اعمال محدودیت ترافیکی و کرونایی دربیش از 91 نقطه در کشور خبرداد و گفت: طبق ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا این محدودیت ها با استقرار نیروهای انتظامی و ترافیکی در 25 استان کشور از ظهر امروز اجرایی شده است.

خبرگزاری ایسنا

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با بیان اینکه درصد بالایی از مشاغل خانگی مربوط به کسب‌وکار زنان است، گفت: دستورالعمل اجرایی استانداردهای مشاغل خانگی به همت رییس سازمان ملی استاندارد ایران و وزارت کار نهایی شده است و به زودی ابلاغ می‌شود تا به استانداردسازی مشاغل خانگی کمک کند.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - رزمایش پدافند زیستی با هدف اطلاع رسانی و ایجاد حساسیت در بین مردم نسبت به بیماری کرونا با حضور جمعی از مسوولان شهرستانی و بسیجیان مراغه آغاز شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از لغو مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان در سراسر کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - توسعه روابط تجاری در سال‌های اخیر همواره در دستور کار ایران و روسیه قرار گرفته است و دو کشور همسایه همواره کوشیده‌اند علاوه بر توسعه روابط راهبردی، از تمام ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی یکدیگر بهره جویند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: با توجه به اعلام ممنوعیت ورود و خروج استانی اگر شهروندان تهرانی در ترافیک‌های سنگینی که در مبادی خروجی استان است گرفتار شوند خودشان مقصرند زیرا ممنوعیت ورود و خروج استانی توسط هیات دولت و ستاد مبارزه با کرونا از دیروز این خبر را اعلام کرده بود.

خبرگزاری ایرنا

تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان بناب با اظهار نگرانی از افزایش تعداد مبتلایان و فوت شدگان کرونایی در این شهرستان اعلام کرد: طی روزهای اخیر آمار فوتی‌ها به سه برابر افزایش یافته است.

خبرگزاری ایسنا

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اعلام کرد: مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان در سراسر کشور لغو شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آیت الله رئیسی در مراسم اختتامیه سی و چهارمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با تبریک میلاد مسعود پیامبر اعظم (ص) و امام صادق (ع)، پیام تقارن زمانی این دو ولادت در دو مقطع مختلف را مورد اشاره قرار داد و گفت: معنا و مفهوم این تقارن این است که مسیر هدایت، مسیری است که باید همواره سالک طریق حق، آن را گم نکند. وی با بیان اینکه رسول گرامی اسلام جلوه...

خبرگزاری ایرنا

گناباد - ایرنا - رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواف گفت: 14 میلیارد ریال تسهیلات حمایتی از ابتدای سالجاری تاکنون در قالب 45 پرونده به آسیب دیدگان کرونا در مناطق شهری و روستایی این شهرستان پرداخت شد.

خبرگزاری ایرنا

آبادان - ایرنا - سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در بصره عراق گفت: با توجه به شرایط سخت کرونا در 2 کشور عراق و ایران فعلا هیچ تصمیمی برای تردد مسافران، گردشگران و زائران عتبات عالیات بین دو کشور گرفته نشده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «فرانچسکو توتی» تنها چند روز پس از درگذشت پدرش، به ویروس کرونا مبتلا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: بنا به توصیه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا، مراسم گرامیداشت یوم الله 13 آبان در مناطق مختلف استان تهران لغو شود.

خبرگزاری ایسنا

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون با توزیع داروهای درمان معتادان در داروخانه‌ها مخالف است.

خبرگزاری مهر

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اعلام کرد: مراسم بزرگداشت یوم الله 13 آبان در سراسر کشور لغو شد.