یک‌شنبه 8 مهر 1403

بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی باید از اولویت‌های مدیران باشد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
بهره‌وری در دستگاه‌های اجرایی باید از اولویت‌های مدیران باشد

قزوین - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین گفت: بهره‌وری و اصلاح روش‌ها در امور اداری و مالی باید مورد توجه جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد.

رقیه نانگیر شامگاه سه شنبه در بازدید از بخشداری آبگرم شهرستان آوج اظهار داشت: توجه به بهره وری موجب بهبود عملکرد دستگاه ها و صرفه جویی در منابع و هزینه ها خواهد شد و رضایت مندی بیشتر مردم از دولت را به همراه خواهد داشت.

این مسوول خاطرنشان کرد: توانمندسازی نیروهای انسانی با آموزش باید از دیگر اولویت مدیران اجرایی و ستادی باشد تا سطح کیفی خدمات دهی به مردم ارتقا پیدا کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مدیریت صحیح منابع انسانی نقش کلیدی در پیشبرد اهداف سازمانی دارد از این رو مدیران باید به این موضوع به عنوان یک راهبرد و استراتژی نگاه کنند.

وی در ادامه تامین منابع انسانی مورد نیاز استانداری، فرمانداری ها و بخشداری ها را از اولویت های این معاونت عنوان کرد و گفت: با توجه به مجوزهای دریافت شده، 30 نیرو در بخشداری های استا و همچنین فرمانداری آوج جذب و مشغول به کار خواهند شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: جذب نیرو با با فارغ التحصیلان واجد شرایط بومی خواهد بود.

وی همچنین در بازدید از پل معلق آوج گفت: این شهرستان از جاذبه های تاریخی و طبیعی قابل توجهی برخوردار است و استعدادهای خوبی در حوزه گردشگری دارد که از آن باید برای رونق اقتصادی آوج استفاده کرد.

*س_برچسب‌ها_س*