جمعه 10 فروردین 1403

بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
بیانیه اتحادیه انجمن‌های اسلامی در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور پیامی صادر کرد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در پی شهادت دانشمند هسته ای کشور پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در پی شهادت دانشمند هسته‌ای کشور به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز، هفتم آذرماه 1399، ملت ایران، دانشمند انقلابی، مدیر حزب‌اللهی و خدمت‌گزاری حقیقی را از دست داد؛ آن هم در شبی که سالروز شهادت دانشمند شهید دکتر مجید شهریاری است که ده‌سال پیش در همین ایام به دست عوامل ملعون اسرائیل ترور شد.

ترور ناجوانمردانه و رذلانه شهید دکتر محسن فخری زاده، در جمعه‌ای که یاد داغ سردار بزرگ اسلام، شهید حاج‌قاسم سلیمانی پررنگ‌تر از همیشه بر دل‌هاست، عزایی عظیم و دردی عمیق است بر جان ملت ایران؛ ملتی که از اولین‌روزهای پیروزی انقلاب اسلامی‌اش، همواره مورد آماج دشمنی‌ها و خباثت‌ها قرار گرفته؛ اما مجاهدانه دست بر زانوی خویش گذاشته و کمر خم نکرده.

ما دانش‌آموزان و اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، این ضایعه اسف‌بار و شهادت خونین را به رهبر عزیز و ملت شهیدپرورمان تسلیت می‌گوییم.

با مشتی که از خشم و نفرت، با تمام قوا گره کرده‌ایم و با قلبی که از ایمان به آیه «و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون» سرشار است، این جنایت بزرگ را که رد پنجه خون‌آلود اسرائیل غاصب در آن پیداست، محکوم می‌کنیم.

دشمنان ایران اسلامی بدانند نسلی بزرگ مشغول مهیاکردن خود برای ساختن آینده درخشان این خاک است؛ نسلی که شاگرد شهریاری‌ها و فخری‌زاده‌هاست و آماده است سال‌های جوانی خود را برای بالیدن آرمانی که معلمان شهیدش در جان او نشاندند، شجاعانه و پرتوان، در راه خدمت به نظام جمهوری اسلامی سپری کند. ما نوجوانان همان نسلی هستیم که شما خبیثان بزدل باید از انتقام سخت او بترسید؛ نسلی که شهادت را افتخار خود می‌داند و در دامان ملتی پرورش یافته که ملت امام حسین (ع) است.

ما شیشه عطریم، بگویید به سنگ...»