چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

بیش از 9 هزار زائر ایرانی عازم سرزمین وحی شدند

وب‌گاه عصر ایران مشاهده در مرجع
بیش از 9 هزار زائر ایرانی عازم سرزمین وحی شدند

رییس سازمان حج و زیارت: با تلاش شبانه روزی مشکلی در حوزه اسکان در هتل‌ها، جداول پروازی، حمل و نقل، موضوعات بهداشتی مرتبط و به ویژه در خصوص صدور روادید وجود ندارد و روادید عزیزان به صورت الکترونیکی و با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران انجام گرفته است.

رییس سازمان حج و زیارت از عزیمت بیش از 9 هزار نفر از زائران ایرانی به سرزمین وحی تا عصر امروز - جمعه 27 خردادماه 1401- خبر داد و گفت: تا ظهر امروز 37 پرواز شامل حجاج و عوامل اجرایی سازمان حج و زیارت به عربستان سعودی انجام گرفته است.

به گزارش ایرنا، سید صادق حسینی عصر جمعه - 27 خردادماه 1401- پیش از عزیمت به مدینه منوره در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اجرایی برای حجاج امسال، گفت: با تلاش شبانه روزی مشکلی در حوزه اسکان در هتل‌ها، جداول پروازی، حمل و نقل، موضوعات بهداشتی مرتبط و به ویژه در خصوص صدور روادید وجود ندارد و روادید عزیزان به صورت الکترونیکی و با تلاش شبانه روزی دست اندرکاران انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه تمامی دست اندرکاران حج و زیارت و دستگاههای همکار به خوبی برای حج 1401 فعالیت کرده اند، گفت: با توجه به زمان بسیار اندک، اقدامات قابل توجهی به ویژه در خصوص انتقال حجاج به عربستان صورت گرفته است که از سازمان هواپیمایی کشور قدردانی می کنیم.

تماشاخانه

ببینید | مهارتی عجیب در شکار / سوسکی که موقع شکار چراغ‌هایش را خاموش می‌کند

ببینید | یک قدم به ساخت ربات‌های انسان‌نما نزدیکتر شدیم / ساخت پوست انسانی برای یک انگشت رباتیک

فیلم های دیگر کانال عصر ایران در تلگرام
بیش از 9 هزار زائر ایرانی عازم سرزمین وحی شدند 2
بیش از 9 هزار زائر ایرانی عازم سرزمین وحی شدند 3
بیش از 9 هزار زائر ایرانی عازم سرزمین وحی شدند 4
بیش از 9 هزار زائر ایرانی عازم سرزمین وحی شدند 5