سه‌شنبه 29 اسفند 1402

"بینوایان" برای اولین‌بار پخش می‌شود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
"بینوایان" برای اولین‌بار پخش می‌شود

مجموعه تلویزیونی "بینوایان" اثر تام شانکلند با صداهای خاطرانگیزی همچون سعید مظفری، ناهید امیریان و علی همت مومیوند، از فردا به آنتن تلویزیون می‌رسد.

*س_ مجموعه تلویزیونی "بینوایان" اثر تام شانکلند با صداهای خاطرانگیزی همچون سعید مظفری، ناهید امیریان و علی همت مومیوند، از فردا به آنتن تلویزیون می‌رسد. _س* - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مجموعه تلویزیونی "بینوایان" به کارگردانی تام شانکلند محصول 2018 انگلستان است که بر اساس رمانی فرانسوی به همین نام اثر ویکتور هوگو ساخته شده است.

رمان بینوایان، اثر کلاسیکی از ادبیات فرانسه به قلم ویکتور هوگو یکی از آثار شاخص ادبیات جهان است، که زندگی مردی به نام ژان والژان که به دست مفتش‌های ژاورت دستگیر می‌شود را نشان می‌دهد. این رمان بیانگر تیره روزی و تنگدستی طبقه فقیر جامعه در فرانسه ناآرام پس از ناپلئون است.

از این رمان آثار سینمایی و تلویزیونی بسیاری تاکنون ارائه شده که تام شانکلند در سال 2018 یک نسخه جدید از آن را به صورت مجموعه تلویزیونی ارائه داده است.

در این سریال دومینیک وست، دیوید اویلوو، عدیل اختر، لی‌لی کالینز و الی بمبر به هنرمندی پرداخته‌اند.

مینی سریال 6 قسمتی "بینوایان" به مدیریت دوبلاژ افشین زی‌نوری، ترجمه وحید جانفرسا و صدابرداری اکبر صالحی برای پخش از تلویزیون آماده شده است.

علی همت مومیوند، سعید مظفری، اکبر منانی، بهروز علی محمدی، ناهید امیریان و شراره حضرتی از جمله دوبلور‌هایی‌اند که صداپیشگی کاراکتر‌های سریال را به عهده داشته‌اند.

"بینوایان" به همت واحد تأمین برنامه شبکه 4 سیما، از سه‌شنبه 24 تیرماه، ساعت 12 بامداد از شبکه چهار سیما پخش و ساعت 18 روز بعد بازپخش می‌شود.

"دست‌خط خدا" از کجا آمد؟/ کار راهبردی تلویزیون برای حجاب و عفاف + فیلم مدیران تلویزیون سرمایه‌گذاری در مستند را فراموش نکنند / "دست‌به داران" در جشنواره آسیا درخشید

انتهای پیام /