شنبه 1 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد اربعین گفت: به پارکینگ‌ها ابلاغ کردیم که هر کجا از قیمت مصوب اعلام شده، تخطی صورت گیرد، با آن پارکینگ برخورد می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تیم فوتبال لیورپول در دربی مرسی‌ساید مقابل میزبان خود اورتون تن به تساوی بدون گل داد و در این بین ستاره میدان جردن پیکفورد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی اف گفت که از تهران و روسیه پیامی در زمینه مواضع باکو در مذاکره با ارمنستان دریافت نکرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

خبرورزشی نوشت: علی دایی نظرش در خصوص حضور روی نیمکت تیم ملی تغییر نکرده است.

وب‌گاه الف

وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه افزایش قیمت کالاها تنها به اصلاحات اقتصادی مربوط نیست، اعلام کرد: افزایش شدید و بی‌سابقه قیمت‌های جهانی در پی تنش میان کشورهای روسیه و اوکراین رخ داد و شاخص قیمت غذا در جهان به بالاترین مقدار خود در 30 سال گذشته رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دیدار تیم‌های فوتبال اورتون و لیورپول در هفته ششم لیگ برتر فوتبال انگلیس با تساوی به پایان رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

الهام علی‌اف گفت: از تهران و روسیه پیامی در زمینه مواضع باکو در مذاکره با ارمنستان دریافت نکرده ایم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته 532 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه 30 بیمار نیز جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل درمان مستقیم سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: خدمات درمانی رایگان به بیمه‌شدگان در 403 بیمارستان و مرکز درمانی تأمین‌اجتماعی ارائه شده است.

وب‌گاه فرارو

آزمون که یکی از مهاجمان محبوب اسکوچیچ در دوران حضور این سرمربی کروات روی نیمکت تیم ملی به شمار می‌رود

خبرگزاری تسنیم

آذرپندار می‌گوید که بی توجهی به کارگردانان فیلم کوتاه آنان را به سمت جشنواره‌های خارجی با محتوا و سیاست‌های خاص سوق می‌دهد. فیلمساز باید احساس کند که همان اندازه که جشنواره‌های اروپایی به فیلم او اهمیت می‌دهند، صدا و سیما هم به فیلم او اهمیت می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سواحل بادگیر فلامنویل، شهری صنعتی در شمال غربی فرانسه، رو به آب‌های متلاطم کانال مانش، گنبد بتنی سر به فلک کشیده‌ای است که یکی از بزرگترین و قوی‌ترین راکتورهای هسته‌ای جهان با 1600 مگاوات ظرفیت را در خود جای داده است؛ اما اینکه چه زمانی این غول عظیم‌الجثه شروع به تولید برق و تحویل آن به شبکه برق فرانسه خواهد کرد، مشخص نیست.

وب‌گاه ورزش سه

برنتفورد بدون حضور هافبک ایرانی خود در ترکیب دیدار برابر لیدز یونایتد را آغاز می‌کند.

وب‌گاه ورزش سه

لیورپول در دربی مرسی ساید برابر اورتون بدون گل متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد. قرمزها خوش شانس بودند که یک گل اورتون با دخالت VAR مردود اعلام شد. سه توپ لیورپول هم به تیر خورد.

وب‌گاه عصر ایران

خبرنگارانی که اسامی آنها به اپراتورها ارسال شده با دریافت پیامک از دریافت هدیه اینترنت رایگان خبرنگاری آگاه می شوند.