شنبه 1 اردیبهشت 1403

بین الملل

بین الملل

وب‌گاه خبر آنلاین

بیشتر گندم های تولید شده در اوکراین توسط کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا وارد می شود؛ به عنوان مثال، لبنان و تونس، دو کشور با اقتصاد آسیب پذیر، بیش از نیمی از گندم خود را از اوکراین وارد می کنند. در نتیجه، تولید از اوکراین، یا فقدان آن، بر امنیت غذایی جهانی تأثیر می گذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیفا پس از نهایی شدن 32 تیم جام‌جهانی 2022 قطر رسماً از پوستر مسابقات رونمایی کرد.

وب‌گاه تابناک

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت که غرور عربستان سعودی و امارات در این کشور در هم شکست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته با شناخت نفرات برتر به اتمام رسید. در این پیکارها، بهمن عسگری کاراته‌کای مطرح کشورمان که پس از مدت‌ها روی تاتامی حاضر شده بود با مصدومیت شدیدی مواجه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعال سیاسی با انتشار توئیتی به ارزیابی نتیجه مذاکرات برجامی پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد زیدآبادی در توئیتی فرجام مذاکرات برجامی را ارزیابی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم رشت در مجلس درخصوص استعفای وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی می‌گوید که عبدالملکی در داخل وزارتخانه خود هم دچار مشکل بود

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول آتش نشانی شهرداری کاشمر گفت: امروز متأسفانه تنها سینمای این شهرستان که پس از چندین سال تعطیلی، راه اندازی شده بود در آتش سوخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: در برخی موارد از نیروهای نابلد در دولت بهره برده شده که نمونه آن را در وزارت تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی شاهد بودیم که وزیر مربوطه به درستی استعفا داد.

وب‌گاه عصر ایران

امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: توجه به معیشت و خانه‌دار کردن کارکنان ارتش به مثابه یکی از مطالبات فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است، احداث و تحویل مسکن سازمانی و شخصی به عنوان تکلیفی مهم از دغدغه‌های نیروی زمینی ارتش است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسیح مهاجری گفت: سوپر انقلابی‌ها در هر دو جریان اصلاح‌طلب و اصول‌گرا حضور دارند هر کدام از این جریان‌ها دو بخش، خوش‌خیم و بدخیم دارند.

وب‌گاه ورزش سه

فصل 2022-2023 برای دنیای فوتبال فصل ویژه‌ای است. اما فصل لیگ برتر انگلیس چه زمانی آغاز شده و پایان می‌یابد و برنامه مسابقات این لیگ کی اعلام می‌شود؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون باشگاه استقلال گفت طبق اعلام فیفا پنجره نقل‌وانتقالات استقلال به زودی باز می‌شود.

وب‌گاه گسترش

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شماری از سناتور‌هایی که امروز چهارشنبه در جلسه غیرعلنی مجلس سنا درباره ایران حضور داشته‌اند به دست‌های خالی دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا در قبال تهران اعتراف کرده‌اند. دو مقام دولت «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا امروز در جلسه‌ای پشت در‌های بسته، راهبرد آمریکا در قبال ایران را برای اعضای کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا تشریح کردند. «رابرت...

وب‌گاه مشرق نیوز

انبارلویی با بیان اینکه مقام معظم رهبری طی یک دهه گذشته «میدان اصلی مبارزه» را اقتصاد مقاومتی و تأمین معیشت مردم قرار داد، نوشت: میدان مبارزه امروز اهتمام به افزایش «تولید ملی» و بالابردن بهره وری و خنثی کردنم تحریم های ظالمانه است.