چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

تاثیر مخرب فضای مجازی بر بنیان خانواده‌

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
تاثیر مخرب فضای مجازی بر بنیان خانواده‌

حجت‌الاسلام حسینی گفت: استفاده نادرست از فضای مجازی و گسترش ماهواره‌ها، عاملی برای گسست خانواده و افزایش طلاق است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در دیدار با کارکنان دادگستری بروجرد که به مناسبت دستگاه قضا برگزار شد، اظهار داشت: شهید بهشتی دارای مدیریت بسیار ارزشمند و والا بود که توانست در همان مدت خدمات زیادی را ارائه دهد و گام هایی را در این عرصه بردارد که در حادثه هفتم تیر به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه تخصص و تعهد دو اصل مهم در حیطه کاری هر مدیر است، افزود: در مسئولیت ها انسان به سایر خصوصیات نیازمند است که نشان دهنده بار سنگین مسئولیت است و یکی از ابزارهای مسئولیت، صبور بودن است که با این ظرفیت می توان مشکلات را حل کرد.

امام جمعه بروجرد تصریح کرد: انسان نیاز به توکل به خدا دارد و با این اصل مهم در هر کاری که وارد شود می تواند موفقیت را از آن خود نماید اما انسان هرچه توانمند باشد نمی تواند کاری را به خوبی انجام دهد و در پیشبرد اهداف نیازمند سایر افرادی است که با همکاری بتوانند اقدام کنند و این در حوزه قضایی مشهود است.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: مراجعان این دستگاه گرفتار هستند که به دستگاه مراجعه می کنند و در اینجا تعهد و تخصص در کنار صبوری است که مشکلات را برطرف می کند.

وی با اشاره به اینکه آمارهای ارائه شده نگران کننده است، گفت: آمار طلاق نگران کننده است که نهادهای فرهنگی باید تلاش کنند تا با اقدامات لازم از افزایش طلاق جلوگیری نمایند.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: فضای مجازی و ماهواره ها بلایی برای خانواده ها و عاملی برای طلاق شده است و دشمنان از این فرصت برای ترویج طلاق و گسست خانواده ها استفاده می کنند که نیاز به کارهای فرهنگی برای کاهش طلاق داریم.

حجت الاسلام حسینی اظهارداشت: دشمن دین و اخلاق را هدف قرار داده و باید در این راستا تهاجمی عمل کرد و اجازه نداد تیر دشمن به هدف برسد.

انتهای پیام /