شنبه 1 اردیبهشت 1403

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

کرج - ایرنا - روزنامه های پیام آشنا، پیام سپیدار، سپهر ایرانیان و دنیای اقتصادکه دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده مهمترین مطالب روز دوشنبه بیست و هفتم اردیبهشت خود را به موضوع‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی اختصاص دادند.

روزنامه پیام آشنا در تیتر نخست شماره یک هزار و 843 خود به بازدید معاون وزیر بهداشت از چند شرکت دارویی و صنعتی پرداخت و نوشت: البرز قطب دارویی کشور.

استاندار البرز گفت: اکنون این استان قطب دارویی کشور است.

کاهش نرخ مشارکت اقتصادی نرخ بیکاری و اشتغال در البرز، 12 میلیون ایرانی وارد بازار رمز ارزها شده اند، امروز آغاز بررسی صلاحیت کاندیداها در شورای نگهبان، اعزام 2 بانوی پاراتکواندو کار برای نخستین بار به مسابقات انتخابی المپیک و طراحی ایستگاه های مترو کرج متناسب با اقلیم بومی از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و 42 خود به تماس تلفنی رییس جمهوری با رییس جمهور ترکیه اشاره و نوشت: ماجرای فلسطین مهم ترین مساله امت اسلامی.

رییس جمهوری گفت: ماجرای فلسطین همچنان مهم ترین مساله مشترک امت اسلامی است و مقابله با این جنایات و توقف فوری حملات وحشیانه و کشتار مردم مظلوم یک ضرورت است.

منحنی کرونا در کشور نزولی شده است، جزئیات قانون جدید برای چک های تضمین شده بانکی، نامزدهای انتخاباتی از تخریب یکدیگر بپرهیزند، آغاز ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان از اول خرداد و بازگشایی سامانه ثبت نام واکسن برای 75 ساله ها احتمالا پایان هفته از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه استانی اقتصاد البرز نیز در تیتر نخست شماره 182 به نقل از استاندار البرز آورده است: البرز به مرکز تولید دارویی کشور تبدیل می شود.

استاندار البرز با بیان اینکه مدیریت و برنامه ریزی های صورت گرفته در استان و پیروی از سیاست های دولت توجه ویژه ای به تولید دارو در البرز شد گفت: اکنون این استان در شرف تبدیل شدن به مرکز پشتیبانی و نقطه اتصال دارویی کشور است.

واکسن کرونا را به تولید انبوه می رسانیم، مسوولان در پیگیری مشکلات مردم کوتاهی نکنند، مجلس و دولت باید با دقت بیشتری در حوزه سهام عدالت قدم بردارند، بیمارستان فردیس پایان خرداد ماه گشایش می یابد و مردم ایران در انتخابات حماسه ای ماندگار خلق خواهند کرد از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه پیام سپیدار دیگر روزنامه البرزی نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و 662 خود به نیروی کار در اشتهارد و کوثر پرداخت و نوشت: کمبود نیروی کار در شهرک های صنعتی اشتهارد و کوثر.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز با بیان اینکه در حال حاضر هیچ توجیهی ندارد که کارخانه ها را به خارج از شعاع 120 کیلومتری تهران منتقل کنیم گفت: معافیت مالیاتی برای همه صنایع اشتهارد محقق نشد و تنها شامل واحدهایی شد که بعد از اصلاح قانون معافیت مالیاتی در این شهرستان سرمایه گذاری کرده اند.

مترو هشتگرد آماده بهره برداری شد، هر گونه افزایش قیمت خودسرانه نان تخلف است، بیمارستان فردیس تا پایان خرداد ماه به بهره برداری می رسد و البرز در شرف تبدیل شدن به هاب دارویی کشور است از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

از مجموع 181 رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، 97 رسانه شامل هفت روزنامه، 16 هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، 25 ماهنامه، پنج دوماهنامه، 34 فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای 66 پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه هفته نامه، 6 ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد 2فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

*س_برچسب‌ها_س*
تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز 2
تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز 3
تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز 4