یک‌شنبه 8 مهر 1403

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

کرج - ایرنا - روزنامه های پیام آشنا، پیام سپیدار و سپهر ایرانیان و دنیای هوادار که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده مهمترین مطالب روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه خود را به موضوع های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی اختصاص دادند.

روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر شماره 1623 خود را به اظهارات رئیس کل دادگستری البرز اختصاص داد و نوشت: وضعیت اسفناک ویلاسازی در البرز.

محلات؛ مهمترین خاستگاه هویت شهری، سرگیجه از علائم احتمالی کرونا!، ساماندهی صنوف مزاحم و تسهیل ترافیک در اولویت رسیدگی و چیزی به نام مرغ سبز نداریم از دیگر تیترهای مهم صفحه نخست این روزنامه است.

در سرمقاله این روزنامه هم با عنوان «نشت این میزان اطلاعات کاربران در فضای مجازی طبیعی نیست» به موضوع حملات سایبری در دنیای الکترونیکی پرداخته شده است.

همچنین روزنامه پیام سپیدار در شماره 1427 خود اظهارات معاون سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج را به عنوان تیتر نخست انتخاب کرد و نوشت: قرار نیست تاکسی‌ها کرایه چهار نفر را از سه نفر بگیرند.

آغاز برداشت نخود فرنگی در ساوجبلاغ، چیزی به نام مرغ سبز نداریم فروش آن غیرمجاز است، وضعیت ورود فاضلاب به آب‌های کشاورزی ماهدشت و محمدشهر حاد است، افتتاح پنج سرای محله در کرج و ماجرای آتش‌سوزی مقبره تختی از دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در شماره 779 خود عملیاتی شدن قانون برجای مانده ایثارگران در دولت، کاهش 35 درصدی قیمت خودرو در بازار آزاد، بازگشت موفق نفتکش‌های ایرانی موثر بودن راهبرد مقاومت فعال را نشان داد و پنج اخلالگر اقتصادی به زندان معرفی شدند را به عنوان مهمترین تیترهای صفحه نخست انتخاب کرده است.

همچنین روزنامه دنیای هوادار صفحه نخست شماره 493 خود را به تصویر و تیتری درباره آموزش و پرورش اختصاص داد و نوشت: سرانجام تخته سیاه چه خواهد شد؟

از مجموع 219 رسانه دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، 145 رسانه شامل هفت روزنامه، 32 هفته نامه، 19 دوهفته نامه، 45 ماهنامه، هشت دوماهنامه، 29 فصلنامه و پنج دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شوند.

این استان دارای 60 پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و 2 هفته نامه، پنج ماهنامه، 6 فصلنامه و یک دوفصلنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

*س_برچسب‌ها_س*
تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز 2
تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز 3
تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز 4
تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز 5