پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

تجمع طلاب و مردم قم در اعتراض به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تجمع طلاب و مردم قم در اعتراض به ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده

جمعی از طلاب و استادان حوزه علمیه قم به همراه برخی از مردم مومن و انقلابی این استان روز شنبه در اعتراض به ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تجمع اعتراضی برگزار کردند.

در این تجمع که در مقابل بیت تاریخی امام راحل در میدان روح الله قم برگزار شد شرکت کنندگان با آتش زدن و لگدمال کردن پرچم های آمریکا و رژیم صهیونیستی اوج انزجار خود را از این اقدام تروریستی ابراز داشتند.

همچنین تجمع کنندگان با فریادهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود خائن خیانت ها و خباثت های استکبار جهانی و ایادی پلید و سازش کار آن را محکوم کردند.

شرکت کنندگان با شعارهای «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا» و «نه سازش نه تسلیم نبرد با اسرائیل» و «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، بر تداوم جهاد و مبارزه با جبهه استکبار جهانی تاکید نمودند.

حجت الاسلام احمد پناهیان نیز طی سخنانی در میان تجمع کنندگان، آمریکا و رژیم صهیونیستی را مسبب ترور شهید فخری زاده عنوان کرد و افزود: برای انتقام خون به ناحق ریخته این ابر مرد علمی، جهادی و حماسی که تمام عمر خود را وقف خدمت به جامعه اسلامی کرد مهیا هستیم‌.

وی با اشاره به دستاوردها و تلاش های فخری زاده برای کشف اقدام های پنهانی رژیم صهیونیستی، حفظ عظمت و مجاهدت های علمی این شهید بزرگوار را ضروری دانست و گفت: فخری زاده به اذعان دشمنان ابرمرد علمی کشور به شمار می آید و راه او بن بست ندارد.

وی گفت: جوانان غیور کشور ادامه دهنده راه شهیدان هسته ای هستند و در این راه ثابت قدم هستند.

پناهیان با بیان اینکه واکسن کرونا با پیگیری های شهید فخری راده به مرحله آزمایش انسانی رسیده است یادآور شد: نخستین کیت های آزمایش کرونا نیز توسط همین ابر مرد پیگیری شد.

انتهای پیام