سه‌شنبه 28 فروردین 1403

ترغیب زنان به حضور در نیروی انتظامی

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
ترغیب زنان به حضور در نیروی انتظامی

کیش - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به تعامل سازنده با اداره امور زنان، بر ترغیب زنان به حضور در نیروی انتظامی، به عنوان کادر و پلیس های افتخاری تاکید کرد.

سرهنگ محمد علی جمالی در دیدار با رئیس اداره امور زنان گفت: این مجموعه می تواند نقش مهمی در فرهنگ سازی و آموزش زنان این منطقه ایفا کند.

وی افزود: امروز جامعه ما به حدی از کمال و ترقی دست یافته است که بانوان به سهولت امکان فعالیت در تمامی عرصه های اجتماعی را داشته و در رشد و توسعه جامعه تاثیرگذار هستند.

جمالی با بیان اینکه درایت، بصیرت و تدبیر پلیس های زن در پیگیری و رفع مشکلات جامعه نشان از توان بالای زنان در حوزه فعالیت های انتظامی و برقراری نظم و امنیت در جامعه دارد اظهار داشت: پلیس های زن با توجه به مسئولیت های بزرگی که در کانون خانواده برعهده دارند همواره به دنبال کاهش و به حداقل رساندن تنش در برخوردها هستند.

فرمانده نیروی انتظامی کیش بر نقش آفرینی اداره امور زنان در برگزاری مراسم های ویژه بانوان، برگزاری مسابقات با محوریت ترویج حجاب و عفاف، برگزاری دوره های آموزش خانواده و تربیت فرزند در مشارکت با نهادها و گروه های اجتماعی به ویژه پلیس توسط امور بانوان تاکید کرد و افزود: ایجاد تعامل دو سویه و برگزاری رویدادهای فرهنگی و اجتماعی مبتنی بر فرهنگ سازی در عرصه های مختلف می تواند موجب افزایش استحکام خانواده ها و کاهش بزه های اجتماعی در جامعه باشد رئیس اداره امور زنان کیش نیز در این نشست با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: این هفته فرصت مغتنمی است برای تبریک و تقدیر از تلاش های تاثیرگذار بانوان پلیس که با احساس مسئولیت اجتماعی در ایجاد نظم و امنیت جزیره کیش سهم ارزنده ای دارند و برای جامعه زنان کیش آرامش خاصی ایجاد کرده اند

عالمه خسروی افزود: پلیس های زن در کنار به دوش کشیدن مشکلات و بار خانواده برای ایجاد محیطی امن و آرام برای همسر و فرزندان در محیط کار نیز باید قاطع، توانمند، با تدبیر و درایت فعالیت کنند.

در پایان این مراسم از پلیس های زن (کادر و پلیس های افتخاری) با اهداء لوح تقدیر و هدایایی از سوی اداره امور زنان کیش تقدیر شد.

*س_برچسب‌ها_س*