شنبه 1 اردیبهشت 1403

تزریق دوز اول واکسن به 44 درصد اصفهانی‌ها / روند کرونا با شیب کند نزولی شد

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
تزریق دوز اول واکسن به 44 درصد اصفهانی‌ها / روند کرونا با شیب کند نزولی شد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به شناسایی 318 بیمار جدید کرونا در اصفهان گفت: تاکنون 44 درصد اصفهانی ها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و روند ابتلا به کرونا کاهشی است.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار خبرآنلاین اظهار کرد: تاکنون 44 درصد اصفهانی ها دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند و با اینکه شیب کند است اما روند ابتلا به کرونا کاهشی است. در حال حاضر متولدین 68 و قبل تر برای دریافت واکسن فراخوان شده اند و در همین هفته به دهه هفتاد هم می رسیم.

وی افزود: در شبانه روز گذشته از هزار و 156 بیمار مشکوک به کرونا 318 مورد قطعی شناسایی شد و 316 نفر از این بیماران در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه طی 24 ساعت اخیر 423 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند، اضافه کرد: این در حالی است که هنوز دو هزار و 606 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند.

وی اضافه کرد: 385 نفر از افراد بستری در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به مرگ و میر33 بیمار مشکوک و قطعی به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ابراز داشت: در شبانه روز گذشته 26 مورد مثبت قطعی فوت با کرونا گزارش شده است.

48

کد خبر 1555969