جمعه 31 فروردین 1403

تسلیت سرلشکر صفوی به سردار فتحیان

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تسلیت سرلشکر صفوی به سردار فتحیان

در پی درگذشت والده سردار فتحیان سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر می باشد:

انا لله و انا الیه راجعون

همرزم عزیز سردار سرتیپ پاسدار نصراله فتحیان

سلام علیکم؛

با کمال تأسف و تأثر درگذشت جانسوز والد مکرمتان مرحومه سیده طاهره سیدین (ام الشهید محمدرضا فتحیان) واصل و موجب تألم خاطر گردید.

زهی سعادت آن مرحومه مغفوره که عمری را با پارسایی و عشق و خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت "علیهم السلام" خصوصا حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) سپری نمود و عاقبت جهان فانی را وانهاد و با عشق دیدار حضرت حق به فرزند شهیدشان پیوست.

بدون تردید این بانوی سیده عمری را برای تربیت فرزندانی شایسته و خدمتگزار به نظام و اسلام همچون شهید محمدرضا و جنابعالی صرف نموده و در جهت خدمت به اهل بیت عصمت و طهارت خصوصا حضرت زهرا (سلام الله علیها) گام برداشته است و در دامن پاکش شهیدی را پرورانده و به انقلاب اسلامی تحویل داده، انشاءالله میهمان مادر مطهرش حضرت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) خواهد بود.

اینجانب این مصیبت وارده را به جنابعالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض کرده از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه علو درجات و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

انتهای پیام