چهارشنبه 29 فروردین 1403

تشکیل پرونده قضائی برای اظهارات هنرمندان و حواشی جشنواره کن / هشدار قضائی برای رفع خطر 363 بنا در پایتخت

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
تشکیل پرونده قضائی برای اظهارات هنرمندان و حواشی جشنواره کن / هشدار قضائی برای رفع خطر 363 بنا در پایتخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس؛ نشست خبری علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران و علی صالحی دادستان تهران عصر امروز به‌مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد.

علی القاصی مهر، رئیس دادگستری استان تهران در ابتدای این نشست گفت: دوره جدیدی در قوه قضائیه تجربه می کنیم که این دوره دوره تحول و تعالی قوه قضاییه به دست فرزند این قوه است. امروز مفتخریم که قوه قضائیه دوره تکامل، پیشرفت و تعالی خود را با مدیریت هوشمند حجت الاسلام محسنی اژه ای طی می کند.

وی افزود: قوه قضائیه مفتخر است که خود را خدمتگزار مردم می‌داند و ریاست قوه قضائیه از جنس مردم است و برای مردم تلاش می کند. قوه قضائیه دغدغه حل و پیگری مشکلات مردم را دارد.

رئیس دادگستری استان تهران بیان کرد: ماموریت های قوه قضائیه براساس قانون و حکم ریاست فعلی قوه قضائیه است و به عنوان سند راهبردی در دستور کار قرار دارد. تکریم مراجعان و تسهیل دسترسی مردم به مدیران قضائی یکی از اولویت های قوه قضائیه است، امروز مراجعین هیچگونه مانعی برای حرف زدن با مسئولین ندارند، رویکرد مردمی با اقدامات اجرایی و عملیاتی همراه است.

ادامه دارد...

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید علی القاصی دادگستری تهران علی صالحی دادستان تهران هفته قوه قضائیه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است