چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

تصویب پرداخت تسهیلات به 39 طرح صنایع‌دستی و 6 طرح گردشگری

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
تصویب پرداخت تسهیلات به 39 طرح صنایع‌دستی و 6 طرح گردشگری

معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌منابع اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: پرداخت تسهیلات به 39 طرح صنایع‌دستی و 6 طرح گردشگری تصویب شد.

احمد دیناری با اعلام این خبر اظهار کرد: در جلسه بررسی و ارزیابی طرح‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان رضوی 6 طرح گردشگری با تسهیلات مورد نیاز به مبلغ 990 میلیارد ریال با اشتغال 315 نفر و تعداد 39 طرح صنایع‌دستی به مبلغ 100 میلیارد ریال تصویب شد.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط، نماینده شورای هماهنگی بانک‌های استان و بانک‌هایی که با آن‌ها قرارداد عاملیت منعقد شده، برگزار شد.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین‌منابع اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی در خصوص فرآیند پرداخت تسهیلات به متقاضیان خاطرنشان کرد: این طرح‌ها پس از ثبت در سامانه الکترونیکی جامع سرمایه‌گذاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، در کمیته استانی و شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مورد بررسی و در صورت تایید به بانک عامل معرفی می‌شوند.

بر اساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، دیناری تصریح کرد: این تسهیلات از محل بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 پرداخت می‌شود.

انتهای پیام