جمعه 10 فروردین 1403

تعطیلی مدارس خراسان رضوی یک هفته دیگر تمدید شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تعطیلی مدارس خراسان رضوی یک هفته دیگر تمدید شد

مشهد - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: آموزش حضوری در مدارس این استان به دلیل شیوع بیماری کووید 19 تا پایان هفته آینده تعطیل است.

قاسمعلی خدابنده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس از تاریخ 22 تا 27 آذر ماه جاری همانند سه هفته گذشته آموزش درسی به شکل غیرحضوری و از طریق آموزش از راه دور و آموزش مجازی و از طریق شبکه شاد برای دانش‌آموزان خواهد بود.

وی ادامه داد: خدمت‌رسانی به مردم متوقف نخواهد شد و نیروهای اداری در مناطق نارنجی به صورت 50 درصد و در مناطق قرمز با حداقل نیرو در ادارات آموزش و پرورش استان خراسان رضوی حضور خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هیچ یک از مدارس و آموزشگاه‌های غیر دولتی از این قاعده مستثنی نیستند و در صورت برگزاری کلاس حضوری با مسوولان آنها برخورد لازم انجام خواهد شد.

خدابنده افزود: تمامی مدیران مدارس برای پیگیری استمرار آموزشهای مجازی باید به نحو مطلوب برنامه ریزی کنند.

طی سه هفته گذشته نیز آموزش حضوری در مدارس استان خراسان رضوی تعطیل بود.

استان خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و 350 هزار دانش آموز است که این تعداد حدود 9 درصد جمعیت دانش آموزی کشور را تشکیل می دهند.

بنا بر آخرین اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با فوت232 بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به بیماری کووید 19 طی 24 ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی این بیماری در کشور به 51 هزار و 728 تن رسید.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*